23 באוקטובר, 2010

עידן התמימות

מאיירת מוכשרת מאנגליה לקחה את כל זכרונות הילדות שלה ובנתה מהם קו מוצרים מהפנט

מבאס להודות שככל שאנחנו גדלים, הולכת וחומקת מאיתנו התמימות (טוב מי יכול להישאר נאיבי אחרי מרתון מחוברים?). רק זאטוטים יכולים לשאוב הנאה של ממש מענף שבור ושקית של סופר, להעסיק את עצמם שעות בלהסתובב ולחטוף סחרחורת טובה יחד עם חברים, או לגלות עניין אמיתי בעננים ומוזיקת מעליות. מנדי סותקליף (Mandy Sutcliffe), מאיירת בריטית מוכשרת, מצאה דרך מיוחדת למשוך עוד קצת מכל הקסם הזה גם בחייה הבוגרים.

באתר היפהפה שלה, Belle & Boo, תמצאו איורים פרי עטה ומוצרים מהפנטים בעיצובה, בהם משולב עולמה הפנימי, אשר במרכזו עומדת דמות מקסימה בשם בל שמזכירה ולובשת אלמנטים מילדותה של מנדי עצמה. במהלך לימודי האיור שלה באוניברסיטת לידס, נשלחה מנדי לתכנית חילופי סטודנטים לפריז, שם פיתחה את אהבתה ומשיכתה לציורים בסגנון נוסטלגי וספרי ילדוּת ישנים. בעת שישבה בגנים ובפארקים הפזורים בפריז (מזכיר את ימי התואר שלנו – בול), החלה להתרכז יותר ויותר באיור הילדים עצמם, תוך התמקדות בלבושם המוקפד, באקססוריז המעוצבים במיוחד להם, בצעצועים ההורסים ובלוק המתוקתק הכללי. כשחזרה החלה לעבוד במרץ על יצירת סדרת איורים שלמה המבוססת כולה על עולם הילדים ובמיוחד סביב בל והארנבון הצמוד שלה – בוּ.

כיום, כוללת הקולקצייה של "בל אנד בו" (הנמכרת בכל רחבי אנגליה, באירופה, ניו זילנד, אוסטרליה וגם דרך האתר), קו רחב של מוצרים לילדים ולמבוגרים נוסטלגיים, כמו כריות רקומות, תיקים, אריזות, מוצרי נייר, שמלות קטנות, בובות, מגנטים, סיכות, ואפילו שלושה ספרים שאיירה מנדי, אחד מהם פרי עטה – בו ניתן לצבוע את בל, לגזור לה פיג'מות ולהדביקן בספר. מנדי מספרת כי ספרי הילדוּת שלה כבר בלויים מרוב שאהבה לדפדף ולשקוע בהם, והם שהיוו עבורה את מקור השמחה, ההשראה והאהבה לפרטים קטנים ומוצרים סופר מושקעים.

אם מחפשים אותנו, אז אנחנו מול המסך, בוהים באיורים ובמוצרים ומדמיינים איך כל זה שלנו.


מוצרי "בל אנד בו" – החל מ-1.75 פאונד (לכרטיס ברכה) ועד 60 פאונד (לאיור ממוסגר)
להשיג דרך החנות המקוונת באתר (ניתן לשלוח לכל כתובת) או ברשימת החנויות ברחבי העולם

[PSGallery=2gegh0uta8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה