21 ביוני, 2010

עיניים עצומות לרווחה

במקום לראות כל פעם מחדש איך הילדים שלכם מחריבים ומרחיבים לכם את המשקפיים - קנו להם זוג מהמם משל עצמם. וזה גם חמוד רצח

חבר שלנו מספר שכשהוא מביא הביתה איזה אייפון או איי-צעצוע כלשהו לעצמו, (שבדרך כלל שווה יותר מביטוח הבניין), תמיד ברגע של היסח דעת, אחד הילדים מכריז עליו כשלו ולא משחרר עד לאחר שביצע וידוא הריגת הגאדג'ט. אבל יותר מכל, אוהבים שלושת השדונים שהוא מגדל בבית למדוד את משקפי השמש של אבא ואמא ולשחק ב-"מי מצליח 'לפתוח' אותם הכי רחב שאפשר".

לכבוד עונת הקייטנות הקרבה, החלטנו לעשות מעשה טוב, ולקחנו יד ביד את אבא'לה ובניו לחנות הקונספט למשקפי ילדים "Optic Junior", האח הקטן והמתוק של רשת "אופטיק סנטר" הוותיקה. לאחר הוצאת מרץ בגשר המשחקים הסמוך לחנות, רותקו הילדים מול הקירות המאויירים להפליא, המשחקים, הצעצועים וריהוט הסניף הצבעוני (למה לרופא העיניים שלנו אין כאלה? או שיש ואנחנו באמת לא רואים כלום?), עברו החבר'ה בדיקת ראייה נעימה ומיומנת על-ידי אופטומטריסטים מומחים וחייכנים, והחלו למדוד ולהתלבט בין עשרות מסגרות ראיה ושמש שגם אמא ואבא היו רוצים לעצמם, המותאמות אנטומית לילדים.

לפעוטות שנולדו בסטייל תמצאו למשל משקפי שמש המוחזקים מאחור עם גומי רך שאינם פוגעים בגשר האף הרגיש; לילדות שיודעות כבר דבר או שניים איתרנו מסגרות שמש של "הלו קיטי", ראיה של "דיסני" וכאלה המעוטרות בלבבות ואבנים וורודות; ולנערים שרצו בול כמו אבא – לקחנו משקפי שמש יפים וקלאסיים של Ray Ban בסגנון "בטלנים" (אמרנו כבר, בול כמו אבא). ולחמודה אחרת החוגגת השבוע יומולדת שלישי, בחרנו משקפי שמש צבעוניים ומעוגלים ממותג Luxottica, שיעזרו לה מיד להרגיש "גדולה" כמו שתמיד חלמה (צירפנו גם חשבון ארנונה, שתבין עד הסוף על מה מדובר).

יצאנו ממוסגרים ומוכנים לקיץ, אך לא לפני שערכנו היכרות עם פרזנטור החנות –  ארנב כחול גדול וממושקף, שלא רק מנפץ את מיתוס הגזר-טוב-לעיניים, הוא גם מעניק הנחה לקניה הבאה ובדיוק כמו הגמדים שלנו – מחליף בין שי"ן לסמ"ך. כי פשוט אי אפשר לכעוס על מישהו שאומר "אמא, המסקפיים נסברו לי… אפסר חדסות?".

משקפי שמש של Luxottica לילדים – 199 ש"ח
להשיג ב-"אופטיק ג'וניור", דיזנגוף סנטר (קומה 3, ליד "גשר הילדים"), תל אביב, טל': 03-6337010

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה