09 בספטמבר, 2009

עלילות העיר הגדולה

תערוכה מסקרנת בשם insideout תפתח כחלק מאירועי ArTtlV, בה יציגו שבעה אמנים צעירים עבודות העוסקות במרחב אורבני. גם אם הוא מורכב בעיקר מאדום-לבן

בין אם אתם אוהבים אמנות ובין אם אתם אדישים אליה (ואולי זה הזמן להודות על כך בפני כל החברים הארטיסטים שלכם) – לא תוכלו להתעלם מזה: מחר נפתחים אירועי ArTtlV, הביאנאלה לאמנות הבינלאומית, וכל תל אביב תהפוך ליריעת קאנווס אחת גדולה. תערוכות יפתחו, מקרנים יידלקו, אברים ייחשפו ולסטות יישמטו.

בשולי האירועים המרכזיים, בבית הישג – מבנה מעניין שנמצא כעת בשיפוצים ויהפוך עם סיומם לבית לחיילים בודדים, תפתח תערוכה מסקרנת במיוחד לשבוע אחד בלבד. Insideout היא תערוכה של שבעה אמנים בתחילת דרכם, העוסקת בעולמות תוכן אורבניים המוצגים מנקודות מבט שונות. האמנים אילון רייך, אופיר קדמי, ארז בכר, מרק אורן, ניסים בן אדרת, ערן מנור וקארין בר מתארים כל אחד באופן סובייקטיבי את המרחב האורבני האובייקטיבי וממשיכים אחד את השני ליצירה אחת גדולה ומורכבת. בין העבודות תמצאו את סדרת הצילומים של קארין בר ואופיר קדמי המתעדים את ניו יורק כזירה תקשורתית מלאת יצרים, שבעה פסלים של אילון רייך שיוצגו על גג הבניין ועבודת וידאו ארט שתוקרן על קיר בנין אלרוב (באמצעות מקרן משוכלל שמשמש מופעי רוק גרנדיוזיים).

היכנסו למצב רוח אמנותי וצאו לראות מה יש. מסתמן שהולך להיות מעניין מאד. אל תשכחו שמדובר באירוע מינגלינג כבד ומומלץ להכין את הסמול טוק מבעוד מועד. שלא תתפסו בלי.

התערוכה Insideout (אוצרת: קטי בר), בית הישג, רוטשילד 46, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה