29 ביוני, 2010

על כל פנים

המאפרת המוכשרת גלי גלעד, האישה שמאחורי "גלה אקספרס", נתקלה בפנים שלנו ובמקום להיבהל - הוציאה אותנו תוך כמה דקות מיליון דולר (עכשיו נשאר לנו רק למצוא איזה דייט או פרימיירה מתאימה)

זה ידוע שלא קל להיות בת שבט המין היפה. ואנחנו לא מדברים על הפעם הזאת בחודש עם הנוזל הכחול וגם לא על הפעם הזאת בשנה בה מתחלפת לך ספרה או שתיים ואת, על פי כל הכללים הלא כתובים של הצ'יק פליק, אמורה להתבאס. אנחנו מדברים על הפעם הזאת שאת נדרשת לדפוק הופעה. זה יכול להיות כנס רב משתתפים שאת אמורה לנאום בו (או להשתעמם מנאומים של אחרים), ראיון עבודה בו את רוצה להדגיש את מעלותייך (ויופי שופע הוא חלק בלתי נפרד מהן) או חתונה של חברים טובים.

והאמת, ממרום שנותינו אנחנו כבר יודעים להתלבש לבד (אם לא סופרים את הפעם ההיא שהחלטנו להתנסות בסטרפלס), להסתרק לבד ולהתאבזר לבד. אבל איך מוציאים מתוך ערבוביית הפודרה ושאריות גבישי הקונסילר משהו שיגרום לנו להאיר את החדר בנוכחותנו? כאן נכנסת לתמונה גלי גלעד, מאפרת מקסימה ומקצועית המציעה את שירותי Gala Express – איפור מהיר ואיכותי שמותאם למבנה, לתווי הפנים ולסוג האירוע. לשם כך רק תצטרכי לבחור מבין שלושת סוגי האיפור – The fresh look, The liner look, או The smoky look. כל השאר יופקד בידיה הנאמנות של גלי המיומנת שמבטיחה להוציא אותך מיליון דולר, גם אם דיפ דאון את מרגישה כמו שנקל.

אנחנו איתגרנו אותה עם פנים אדמדמים (נרדמנו על החוף), עיניים נפוחות (כל הלילה רבנו עם היתושות) וקמט עמוק בין הגבות (הו המינוס, המינוס) – וגלי לא התבלבלה לרגע. אחרי שהסתכלנו במראה (שילגיה, מה את עושה כאן?) מיד ניגשנו לעשות טלפונים ולמצוא לעצמנו דחוף תכניות זוהרות לערב. לרוע המזל לא מצאנו כלום והאיפור נזל יחד איתנו לחור של האמבטיה.

שירותי איפור מהירים  – 120 ש"ח (אצל גלי בבית), 220 ש"ח (בבית שלכם)
לפרטים נוספים – "גלה אקספרס", טל': 052-4605488 (גלי), [email protected]

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה