01 בפברואר, 2011

על סדר היום

קופסאות אחסון ענקיות, רכות ואיטלקיות גילו לנו את הסלון מחדש

יש בתים שאחרי שהתווספו אליהם הילדים, קצת קשה להגיד איפה נגמר חדר המשחקים ואיפה מתחיל הסלון. הצעצועים והמשחקים מטיילים בכל הבית: ברביות במגירה של הצלחות, בימבות חונות ליד הספה בסלון, כדורים מתגלגלים מתחת לרגליים וחלקי לגו נמצאים פתאום בתוך הציפית של השמיכה של הכלב. במחשבה שניה – מדובר ברוב הבתים.

אבל אם יש לכם פתרונות אחסון מעולים שמפוזרים בבית, איים שאפשר לשחות אליהם ברגעי מצוקה – אז אין לכם בעיה. והפלא ופלא, לא תאמינו, מצאנו משהו שיכול להחזיר את השפיות העיצובית לכל בית. על הנס הזה התברר אחר-כך, אחראי מותג Lazzari האיטלקי, שאת פתרונות האחסון שלו (לא נגמר לנו מהמילה הזאת) מאתרת ומייבאת בעצמה ארצה אילנה זק, בעלת חנות העיצוב המקוונת U-Brand. בין שאר המוצרים של "לזרי" תמצאו למשל סלים ושקים בצורות חביבות כמו מכונת כביסה, אוהל קרקס, ספל, קומקום תה ואפילו בניין דירות; קופסאות ותיקים עם מכסה נרכס; פופים יפים ואפילו מדפי עץ מודלוריים. אך אנחנו כאמור נכבשנו בזכות הקופסאות המרובעות שלהם, העשויות ניילון כפול ועבה במיוחד, ידיות עור ותיפורים יפים, ומיוצרות בעשרות צבעים ודוגמאות: פסים צבעוניים, מכוניות מודפסות, בגדים רקומים (בתמונה למעלה), דגלי איטליה, נקודות משמחות ועוד. את המגירות או הקופסאות הרכות, שאגב שומרות על צורתן במשך שנים ואינן צוברות לכלוך או אבק בתחתית (הללויה), תוכלו להשאיר על הרצפה בלי חשש להיתקלויות מכאיבות בפינותיהן (ותודה מהזרת הקטנה ברגל). אך אם תרצו תוכלו גם להכניסן לתוך שידה, כוורת או כל ארון בבית – הודות לעיצוב המתחשב במידות רוחב ועומק סטנדרטיות.

בחרנו לעצמנו ורוד בהיר בשלושה גבהים שונים, גררנו פנימה דורה תועה, שמיכת גינה, חוברות משלוחים, עיתוני סופשבוע ולהקת בראץ צוהלת – ולרגע קטן נזכרנו: יש לנו אחלה שטיח.

קופסאות אחסון רכות של "לזרי" – החל מ-109 ש"ח (לקופסא חלקה וצרה) ועד ל-189 ש"ח (לקופסא מבד כסוף)
להשיג באתר המקוון של U-Brand (ניתן לאסוף עצמאית מתל אביב, או לקבל בדואר רשום או שליחים), וגם בחנויות המשווקות ברחבי הארץ

הסוף לסניף כפר השעשועים הביתי. קופסאות האחסון של Lazzari

 

[PSGallery=4hltlvbxok]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה