08 ביולי, 2015

על שפת הנחל

מתחם קמפינג מסודר ומפנק שמצאנו בגליל העליון עושה חשק לחנות פה עד סוף החופש. השיבה לגן עדן

בחישוב גס, נותרו רק עוד בערך טריליון ימים להעביר עד ה-1 בספטמבר. שטויות. בשביל זה המציאו זנקס. הנה, בשבוע שעבר כבר מצאנו מקום לשרוף בו לפחות 3 שבתות רצופות בראש שקט. בדגש על השקט. תפתחו ווייז:

שעתיים וקצת נסיעה מהמרכז, הובילה אותנו אל קיבוץ דפנה שבגליל העליון. אם תפנו ימינה לפני הכניסה לקיבוץ, תגיעו למתחם קמפינג מושלם בשם "דרך הנחל". על רחבת דשא ענקית תוזמנו לפרוש את הפקלאות והאוהלים שלכם, ולגלות שמעבר לזה אתם לא צריכים כמעט כלום. יש פה שירותים ומקלחות חמות שמצוחצחות כמה פעמים ביום, המון שולחנות פיקניק, פלוס מטבח גדול עם כיורים, ראשי גז ומשטח עבודה שיספיק לכל המאסטר פויקה שבחבורה. מי שדחוף לו לעשות על האש – ימצא מתקני מנגל מסודרים, מקררים שאפשר לשכור, ואפילו מזרנים בהשכרה שמאפשרים לקום ללא גב שבור. לאדם וחווה לא היו תנאים כאלה.

לקטנטנים מחכה בריכה מוצלת בלב המתחם, וכל היתר מוזמנים להשתכשך בנחל המקיף את המקום. יש פה עוד קיוסק חמוד (תדאגו לחדש את מלאי השוקובו עד שבת הבאה?), שפועל עד מאוחר גם על תקן מרכז המלצות לטיולים באזור (משמורות טבע, דרך מוזיאון השוקולד ועד חנות המפעל של נעלי דפנה). אבל הכי פינוק? כל הנופשים מתבקשים שלא להשמיע מוזיקה. שמעתם? בדיוק. זה השקט שחיפשתם.

אחרי יומיים של רביצה חיונית, עשינו הגרלה ושלחנו את המפסיד לעזוב לרגע את גן העדן הזה לטובת משלוח מ-"סמבוסק הארזים" הממוקם לא רחוק מפה (בחורפיש) ומציע מאפה בצק אלוהי המוכן ברגע ההזמנה (או בטלפון מראש).

אנג'וי דה סאיילנס.

מתחם קמפינג "דרך הנחל" (המחירים לאדם מגיל 3 ומעלה, לכל לילה) – 60 ש"ח (אמצע השבוע, עד 15.7), 77 ש"ח (שישי-שבת), 88 ש"ח (חגים ואוגוסט)
כביש 99 (בכניסה לקיבוץ דפנה). להזמנת מקום מראש – טל': 053.2249259/73 (בין 8:00-15:00), או שלחו הודעה באתר.

"סמבוסק הארזים" – 13 ש"ח (לסמבוסק בשרי)
כפר חורפיש, טל': 04.9972276. כל יום 10:00-23:00 (למעט כיפור)

 

לא יוצאים עד שיש לנו עור אפרסק. בין הבריכה לנחל ב-"דרך הנחל"

לא יוצאים עד שיש לנו עור אפרסק. מדלגים בין הבריכה לנחל במתחם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה