08 בדצמבר, 2010

עמוק במים

רוני בר משיקה קולקציה חורפית מפתה והפקת אופנה רטובה וחד פעמית

אחרי סיבוב מוצלח באירופה וארה"ב, וכמו כל אמן שנזכר לבקר פה בסוף הקריירה שלו – נתן לנו השבוע החורף סוף סוף הופעת פריוויו קטנה, והתחיל לחמם את הגרון. מדרכות כהות בחוץ, טיפות קטנות שהתייבשו על השמשה ואייקון של ענן מחייך בתחזית – הם סימנים מספיק מובהקים בשבילנו כדי להתארגן על מעיל, ג'קט, מגפיים ולוק חורפי טוטאליסטי (חולים עלייך ליטל – סלב ולא רק בב"ש).

לשם כך, שלפנו מיד את הקטלוג המיוחד שהוציאה החורף רוני בר, מעצבת ממולחת (וחברת "סלון" משובחת), שצולם כולו מתחת למים (צלמת: נטלי צבילינגר, מצולמת: עמית מכטינגר). מבעד לגלים הבוהקים בגווני טורקיז עזים, הצלחנו לזהות לפחות שלושה ג'קטים שנשמח לארח אצלנו בארון: יש מעיל פוך קצר ונפוח (בתמונה למעלה), עשוי בד משי מתכרבל, עם טקסטורת נחש יפהפייה בגווני צהוב או כתום עזים. יש מעיל בהשראת מדי ג'ודו רשמיים, בצבע אפור-אבן, שניתן לכפתר ולרכוס בכמה צורות שונות והוא הכי "רוני בר" שאפשר. ויש גם ג'קט קצר וסקסי מקטיפה, בצבע שחור, אבן או אפור עם רוכסן צדדי לוהט.

כך נסחפנו בשנייה עם הראש הרטוב והגרובי של עמית, נטלי ורוני, בהינו עוד ועוד בפרטים הקטנים שרואים רק בצלילה, בסטייל העירוני שנוטף מכל דגם – גם מתחת למים, וחטפנו פתאום חשק עז לדפוק הופעה מחר בבריכת גורדון.

קולקציית חורף של רוני בר – החל מ-180 ש"ח (חולצות), ועד 1,190 ש"ח (ז'קטים ומעילים)
להשיג ב-"רוני בר", רח' ביאליק 2 תל אביב, טל': 03-6294662

[PSGallery=383lth4g67]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה