11 באפריל, 2013

אילנה טרופיקנה

אילנה ברקוביץ' מציגה לקראת הקיץ עונה שלישית למותג אופנה הנושא את שמה. הולך להיות חם ומגניב

מי אתם אנשי הרנסאנס שמצטיינים בכמה תחומים במקביל, מחליפים קריירות כאילו כלום, ותוך כדי מג'נגלים הסעות לחוגים וארוחת ערב של טוסטים עם חיוך של גמבה? קחו למשל את אילנה ברקוביץ', שחוץ מלהיות אמא נינוחה ורעננה ולהגיש שתי תוכניות בשני ערוצים (מה הבעיה, אנחנו עושים את זה בשינה אחורה), היא גם מעצבת בגדים מהממים למותג אופנה הנושא את שמה. גברת, אל תשפילי אותנו.

אחרי קולקציות משותפות עם מעצבים שונים (דורית בר אור, נתיב יוחאי-מאור), פיתחה אילנה בשנה החולפת מותג עצמאי משלה (תכירו, ILANA BERKOVITS), ולכבוד הקיץ מוציאה כבר קולקציה שלישית – משוחררת, אוורירית ואולטרה כייפית. יש למשל חולצות מכופתרות חלקות בצבע ג'ינס או פרחוניות בגזרות אוברסייז (שכיף ומומלץ לקחת מידה אחת יותר), חצאיות מתנפנפות ועתירות קפלים, שמלות חגיגיות עם שרוולי פסים בשחור-לבן, ומכנסיים מחוייטים באדום לוהט או סגול באווירת גלאם-רוק.

הערב, וגם בשישי-שבת תתקיים בשואורום הרחב והנעים שפתחה בתל אביב, מכירה מיוחדת להשקת הקולקציה החדשה, ובה יתארחו מעצבי אקססוריז עם פריטים בלעדיים שנבחרו להשלמת הלוק הכללי (משקפי שמש של "המשקיפה", תכשיטים של משפחת צורפים וותיקה בשם "מקמל", ועוד). אם תיכננתם ללכת הקיץ על קטע קולי, לא מתאמץ ולא מזיע (הכי מומלץ לעונה, באחריות) זה המקום בשבילכם.

 

אנחנו בינתיים מתאמנים בטוסטים עם חיוך של גמבה.


מכירת אביב-קיץ 2013 של אילנה ברקוביץ: חולצות – החל מ-499 ש"ח, מכנסיים – 879 ש"ח, חצאיות החל מ-599 ש"ח, שמלות – החל מ-699 ש"ח.

הערב (חמישי 11.4) – 20:00-23:00, מחר (שישי 12.4) – 10:00-14:00, שבת (13.4) – 11:00-18:00.
סטודיו Ilana Berkovits, דיזנגוף 264 (כניסה צידית מימין), תל אביב, טל': 077-7811002 (אינסטגרם: ILANABANANA28).

 

קיץ טרופי. ilana berkovits (צילום: ענהאל ברקוביץ)




ויש גם חגיגי. מתוך הקולקציה החדשה (צילום: ענהאל ברקוביץ)





שואו מי מור. אצל אילנה בסטודיו ובשואו רום (צילום: הגר גרסטל)





הו אילנוש. ברקוביץ', אשת רנסאנס (צילום: עדי אורני)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה