11 ביולי, 2011

עקבים לוהטים

מותג הנעליים ההולנדי "גרוטסק" הצליח לגרום לנו לשקול בחיוב את ההשתתפות בפגישת המחזור. זה די אומר הכול

לא רק לחות וג'וקים מביא עימו הקיץ. יש עוד רעה חולה אחת שקשה לנו לדבר עליה מבלי להיאנח: פגישות מחזור. אין מה לעשות, זה אירוע שתמיד תופס אותנו שמנים מדי ועניים יותר מבדרך כלל. למה לתת לחבר'ה משמינית את הכיף לראות אותנו בדרך למטה? הדרך היחידה להתמודד עם הזוועה היא להפגיז בתחום הנעליים. בעיקר בגלל שכפות הרגליים הן אולי האיבר היחיד שלא עשה מהפך של 180 מעלות מאז ימי התיכון.

אז זהו שיש משהו חדש, בעל שם המתאר את היטב את הסיטואציה שלפנינו: מותג הנעליים "גרוטסק" (Grotesque) שנולד בהולנד ב-2006, מיוצר בפורטוגל ונמכר ברוב ערי הבירה, נחת לא מזמן גם אצלנו, והצליח לגרום לנו לחשוב בחיוב אפילו על מסיבת הבריכה שהוזמנו אליה. ואל תקלו ראש בעניין. מעצב המותג, גירט סלאטס (Geert Slaats) נולד (מילולית) בתוך מפעל הנעליים של סבו וכנצר למשפחת יצרני נעליים הולנדית נמשך באופן טבעי נמשך לתחום. בשנות ה-80 ניהל את מותג Rockport, אחר כך הקים מותג סניקרס ניו יורקי בשם Yellow Cab, אולם רק ב"גרוטסק" הצליח לבטא את התשוקה שלו לעיצובים אוונגרדיים, חופשיים, שלא פונים לקהל יעד מסוים ובעיקר – שאינם חוזרים על עצמם. כל נעל מיוצרת מעור שעבר צביעה טבעית, ורוכך בטכניקה שמבליטה את הטקסטורה שלו החוצה במקום להסתירה. זה אומר שאף זוג נעליים אינו דומה בדיוק למשנהו, מתוך מחשבה כי כל זוג יועד להגיע לנקודות שונות בעולם ולשמש אנשים שונים לחלוטין. יש מגפונים קצרים לנשים ומגפיים לגברים, יש סניקרס ומוקסינים במראה יוניסקס סקסי, ויש נעלי עקב המשלבות שלושה סוגי עורות (בתמונה למעלה) שהגיעו עד לישראל, כולל הגרסה השטוחה שלהן (בתמונה למטה).

מדדנו את הגרסה הגבוהה בכל שילוב צבעים אפשרי (יש ארבעה) והרגשנו בבת אחת מחוזקים לעמוד בסוף השבוע הקרוב באולם הספורט ולהישיר מבט אל מלכת הכיתה. יש כבר אפליקציית חרם בפייסבוק או שעדיין עובדים על זה?

נעלי גרוטסק (כעת ב-30% הנחה) – 532 ש"ח לגרסה הגבוהה (קיימת גם בצהוב-אפור, כחול-חום, אפור כהה-בהיר); 406 ש"ח לגרסה השטוחה (קיימת גם בלבן-ירוק, צהוב-אפור, בז'-כחול)
להשיג ברשת "שופרא-בהונות" בכל רחבי הארץ

מוכנים למסיבת גג. נעלי Grotesque מהולנד


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה