20 במרץ, 2011

עשירים בברזל

עטרה אופק מתחילה לרכז את רשימת המתנות לפסח בגלריית נדיר

את רוב המתנות שאני מביאה בשנים האחרונות למארחים ולקרובים אהובים, אני קונה מגלריה נדיר: פעם פמוטי קיר עם זכוכית צבעונית, פעם מחזיק מפיות (שאני מוסיפה לו מפיות ססגוניות) בצירוף מתקן מתוק לקיסמי שיניים, או מתקן למגבות נייר (בתוספת גליל ענק של מגבונים רב-פעמיים משובחים), פעם סל עיתונים בצורת שבלול (עם או בלי מגזין אטרקטיבי) או משהו שימושי לאמבטיה – ותמיד קולעת בול, אין אפס. יש לי מזל: המעצבים גרים בסביבה שלי, ותמיד יש להם במלאי משהו מתאים.

לכבוד פסח כבר שמתי עין על כמה פריטים שישמחו גם את המשפחה שתארח אותנו לסדר, גם את החברים המטרוסקסואלים שנקפוץ לבקר בחג, וגם את דודה ציפורה הפרקטית (שבמקום תודה אומרת "לא הייתם צריכים"). מעבר לעובדה שהמוצרים יפים ומקוריים להפליא, הם גם מסוג המתנות הקלאסיות שמחזיקות מעמד לנצח, כך שכיף לי לפגוש אצל אמא שלי, למשל, את המתלה המקסים למגבות שהבאתי לה מהגלריה אי שם במאה שעברה.

גלריה נדיר היא עסק משפחתי ותיק (17 שנה) לעיצוב מקורי של אביזרי נוי ומוצרים שימושיים בעבודת-יד מברזל, פסיפס-זכוכית ועץ, כולם באיכות גבוהה ובגימור מושלם (כולל עיבוד מיוחד נגד חלודה), המשווקים בחנויות בארץ ובחו"ל. אורלי נדיר מעצבת אותם בטוב-טעם, בעלה דני נדיר מנהל את העסק, ושניהם מטפלים בקשרי לקוחות, מעניקים שירות מקצועי לאדריכלים ולמעצבי פנים, ויחס אישי חם לכל לקוח. לכבוד פסח יש להם גם מבצעים מיוחדים שלא כדאי לפספס. מה שנקרא, להכות בברזל (בעודו חם).

פריטים לבית ומתנות בעיצוב "גלריה נדיר" – 60-600 ש"ח
לקטלוג בעמוד הפייסבוק – לחצו כאן, לפרטים על החנות הסמוכה לביתכם – טל': 050-7407607, 04-6253488.

[PSGallery=5jaylrj4xu]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה