28 בנובמבר, 2011

פאן זה כאן

שמלת ערב שחורה וכיפית הכניסה אותנו למוד "מעושרות" במחיר שמתאים גם לנו, כוכבי "הישרדות - שפך הירקון"

בשישי האחרון, כשהילדים הכינו לנו הפתעה ולא התעוררו עד תשע וחצי, מצאנו את עצמנו פתאום עם זמן פנוי בבוקר. במקום למצוא עיסוק שיצדיק את המתנה הנדירה הזאת שנפלה לידנו (אלוהים, מה לעשות קודם – אמבטיה? מניקור? כלים?), שקענו מרוב לחץ עוד ועוד בתוך תפריט "תוכניות מוקלטות" בממיר, עד שהגענו לרצף של "מעושרות". שעתיים ו-3 פרקים אחרי זה, קמנו מהפוך עם השראה וחשק עז להכין לחבר'ה קוויאר וטרטר טונה, אך שימו לב לטוויסט הראיידמני – כשאנחנו לבושים במטבח עם אאוטפיט במחיר שאומרים בדולרים. או לפחות אחד שייראה כזה.

כך נזכרנו פתאום, בשמלה שחורה שראינו בחלון ראווה של חנות בגדים חדשה ששמה, ובכן, "חנות בגדים" – והכי יכולה להתאים לטייטל. את החנות פתחה לאחרונה קרן סרוסי, שעבדה במשך שנים כמפיקה וסטייליסטית עבור חברות כמו "רנואר", "דן קסידי" ו"עונות", עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית. מנסיעותיה הרבות לפריז ולשווקים "הקוריאנים" השווים בסין, החלה לחזור עם בגדים רומנטיים, בסגנון נשי ושמח למדי, המשלבים בין אלגנטיות אירופאית לצבעוניות מוגרבית חמה, סגנון שספגה קרן מבנות משפחתה שעלו לארץ ממרוקו. לאחר חיפושים רבים, מצאה קרן מיקום מושלם לחנותה המוגבהת מהרחוב (ליד כיכר המזרקה בתל אביב), והחלה למלא אותה בכל טוב – בגדי יומיום לצד פריטי ערב, הנבחרים בקפידה תחת הקונספט המרכזי שבנתה. בכל פינה תמצאו אם כן הפתעות מחו"ל כמו גם כמה אורחים מקומיים שהתאימו בול לקולקציה הצבעונית שיצרה (המכונה "פריז-בלנקה"): יש חולצות מנוקדות וטרנדיות, שמלות-חולצה יפהפיות, סריגים גדולים, תיקים מצרפת, ג'ינסים של ד"ר דנים, נעליים ושמלות של רוני קנטור והדס קולודני, מחלקת הלבשה תחתונה מהממת של "גנדורה" ואפילו פרוייקט מיוחד לחנות – שמלות כלה במחירים סבירים ובסגנון קליל שיצרה יחד עם "מריפוסה".

השמלה שלנו (בתמונה למעלה), שמתאימה עצמה באורח קסם כמעט לכל גוף (ולכל ארנק) נולדה בקוריאה משכבות של שיפון שחור, שקוף ונעים, מציעה מחשוף מדויק וגזרה כיפית, והולכת טוב עם אירוע מתוקשר במוזיאון תל אביב, אבל גם לגמרי עם נעלי בלט שטוחות בערב ביתי, שכולו פאן, פאן, פאן. ריקליס, יש לך אח להכיר לנו?

שמלת שיפון שחורה – 590 ש"ח (שאר הפריטים נעים בין 250-1,200 ש"ח. הקולקציה בחנות מתחדשת מדי 3 חודשים)
להשיג ב"חנות בגדים", דיזנגוף 78, תל אביב, טל': 03-7168706, ראשון-חמישי – 10:00-21:00, שישי 10:00-16:00

[PSGallery=90mjgsnsy7]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה