26 בדצמבר, 2013

פוטו נצח

אם גם אתם תמיד חלמתם על תמונה משפחתית מושלמת לתלות מעל האח, נראה שחלומכם עומד להתגשם

עשר שנים תמימות, שבוע אחר שבוע, נהגנו לדפדף באדיקות במוסף "הארץ" ולהתפלל שפעם זה יקרה גם לנו. שיום אחד יצלצל הטלפון ועורך המוסף ישאל בזהירות, האם אנחנו מעוניינים להופיע במדור הפופולרי "מצב משפחתי". הבטחנו לעצמנו שאם זה יקרה לנו, נשטוף במיוחד את הרצפה, נפרוש על הכורסאות את מפיות הקרושה שסרגה לנו סבתא, נעשה דיאטת אטקינס (ואולי אפילו גוונים), נבקר אצל השיננית ונרכוש נעלי בית יוקרתיות. ואחרי שרלי אברהמי תצלם אותנו, ונצא הכי אינטליגנטיים ופוטוגניים שאפשר – נמסגר את הצילום ונתלה אותו בסלון, שכולם יידעו שאנחנו והתוכי שלנו, עזרא, זאת המשפחה הכי שלמה ומושלמת ביקום.

זה לא קרה, כמובן, מאותה סיבה שמעולם לא זכינו בשום דבר, למעט קנסות על החלון (בקבוק פינה קולדה בהגרלה ב-1979 לא נחשב). אבל עכשיו, החלום שלנו קרוב יותר מתמיד. כי צלמת הפורטרטים הנערצת עלינו, שהייתה אחראית למדור המצליח יחד עם בן זוגה,  העיתונאי אבנר אברהמי, מציעה מעכשיו גם לאנשים כמוכם וכמונו לפרגן לעצמם צילום משפחתי-ביתי-מקצועי. וזה עובד ככה: כל המשפחה (בכל הרכב שהוא) מתקבצת בבית, מסתכלים יש למצלמה (גם אתה, רקסי) ומקבלים דיסק עם 50(!) צילומים והגדלה אחת מודפסת (בגודל 40X30) עם כיתוב תמונה תחתון בכתב יד, שכולל פרטי המצולמים, המקום, האירוע שלכבודו צולמה התמונה וכו'. כל הסיפור לוקח שעה וחצי, ונשאר לכם על הקיר כמזכרת נצח, עם נשיקה במצח.

עד היום נהנו מהשירות החדש כמה משפחות מיוחדות: משפחה אחת התכנסה לרגל נסיעת צמד התאומים לטיול של אחרי צבא בדרום אמריקה. משפחה אחרת יזמה צילום של כל בני הדודים במרפסת ביתה של סבתא, וסבתא אחרת – מקסימה במיוחד, לטעמנו – נתנה במתנה לזוג ולתינוקת שלו צילום שנתי, ביום הנישואין, פעם בשנה! והיה גם זוג שהתחתן בשנית והזמין צילום משפחתי של שתי המשפחות המתאחדות (הילדים שלו, הילדים שלה) ועוד ועוד. אנחנו מתלבטים כרגע אם להצטלם בסלון עם אמא ובעלה (ההורים שלנו גרושים) לרגל החלפת הדוד (הקודם התפוצץ) או במרפסת עם אבא ואשתו, לכבוד העובדה המרגשת שכבר חצי שנה שלא צברנו חובות ארנונה. בכל מקרה, אנחנו בטוחים שרלי תוציא אותנו הכי משפחתיים שאפשר. התמונה הממוסגרת, אם היה לכם ספק, תארגן לנו פטור גורף מארוחות שישי לחודשיים לפחות.

ספר הצילומים “מצב משפחתי”, מאת רלי ואבנר אברהמי, יצא לאור ב-2010 בהוצאת “קרפד” ו”מודן”.
מחיר צילום משפחתי – 50 תמונות על CD והגדלה אחת בהדפסת איכות – 1,500 ש"ח.
לפרטים נוספים – טל': 050-6374027; האתר של רלי אברהמי; עמוד הפייסבוק; ובמייל: [email protected].

מוסרת לאימוץ במקרה? משפחת הולנדר בצילום של רלי אברהמי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה