04 באוקטובר, 2011

פולניה חמה

נעלי הגובלן של VANS מתאימים מאוד לכל מי שמתגעגע לשטיחים של סבתא (או סתם לחורף-שיבוא-כבר-אמן)

הגובלן, מה שפעם היה נחשב כמעט למילת גנאי, הוא ללא ספק אחד ממפגני העיצוב הכי מרגשים שפגשנו בבית סבתא (ואחר כך גם בבית שלנו). הוא אולי קצת גלותי ומיושן אבל יש בו משהו כל כך מקסים ובמיוחד – כשהוא מגיע בגירסא הסופר קולית שלו – על נעליים.

מותג אופנת הסקייטרים האמריקאי הוותיק Vans, השיק באחרונה קולקציית נעליים סתווית לנשים בשלל דוגמאות חדשות שעושות לנו חיים לא קלים, וביניהן סדרה מיוחדת בת 3 דגמים, שעוצבה בהשראת הגובלנים הפרחוניים והיפים מפעם. כך תוכל לבחור, כל מי ששטיחי קיר צבעונים עושים לה את זה כאמור, האם ללכת על מגפון גבוה עם שרוכים ועקב שטוח, על נעל בלט מכווצת או דווקא על הדגם הקלאסי יותר של ואנס – סניקרס שרוכים בעלות סוליית גומי גבוהה, וכולם עשויים מבדי קנבס פרחוניים במראה וינטג' אותנטי וחורפי. הסדרה נקראת אגב Luxe by Vans, וכוללת בכל דגם הדגשי עור, תפירות איכותיות, לוגו מוזהב בחלקה הפנימי של הנעל, ואף מגיעה באריזה בלעדית ומיוחדת לסדרה.

למי שמעדיפה את הגובלן שלה יותר ממוסגר ופחות על הרגל – נמליץ ללכת על אחד המגפונים הנמוכים של ואנס, שעושים חשק עז לאוורר כבר את הפוך. איך שלא יהיה, תתחילו לחשוב איך אתם מבשרים בקרוב לכפכפים שלכם – שאתם והם כבר לא.

קולקציית סתיו של "ואנס"– 250-450 ש"ח
להשיג בחנות הדגל VANS – קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, טל': 09-9507997; ובחנויות האופנה והסקייטרים ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה – טל': 03-9155123.

מלכת השטיחים. שני הדגמים הנוספים בסדרה (צילום: Daniel Grey)

 

[PSGallery=8blm10yjh5o]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה