14 בדצמבר, 2015

תמונה שווה אלף לייקים

עמוד הפייסבוק המרתק של תומר בן מאיר משלים לנו בורות וחורים מביכים בהשכלה. פראייר מי שלא עושה Follow

"שומר בריטי מתעלף במצעד יום הולדתה של המלכה.

בעולם החוקים הקפדני של משמר המלכה, יש גם הוראות שמסבירות איך ראוי להתעלף בכבוד. לרוב, החיילים במשמר יתעלפו משתי סיבות, חום כבד או נעילת הברכיים שנועדה להקל על העמידה הממושכת. לעיתים, זה השילוב של שניהם שיוביל את השומר לתקרית המביכה ולכן, העצה הכי טובה שאפשר לתת לשומר בריטי, היא לא לנעול את הברכיים.
בעת נעילת הברכיים כל משקל הגוף נשען על עצמות הרגליים ומקל על השרירים שלא צריכים לעבוד יותר מדי. הבעיה היא שזרימת הדם בגוף מסתמכת על עבודת השרירים, וכשאלה לא עובדים, קצרה הדרך להתעלפות.

לכן, שומר מנוסה יכופף רק במעט את ברכיו, וינדנד עצמו בעדינות קדימה ואחורה על עקביו וקצות אצבעותיו. כמובן, שעליו לעשות זאת באלגנטיות ובאיטיות על מנת שתנועותיו לא תגרורנה תשומת לב מיותרת.

השומר בתמונה, היה בתחילת דרכו וכנראה שטרם למד את הטכניקה הנכונה. התמונה הזו צולמה במצעד יום הולדתה של המלכה בשנת 1970, אחד מחלקי הטקס הוא סקירת המשמר על ידי המלכה והתמונה הזו צולמה בעת שזו סקרה את המשמר מאחור. למזלו של השומר, הוא נפל על גבו, אחרת הסיטואציה העגומה הזו, הייתה עלולה להסתיים גם עם סט שיניים שבורות".

את התמונה שלמעלה עם הסיפור הזה שלצידה תפסנו בפינה האהובה עלינו ברשת לאחרונה – דקה היסטורית עם תומר בן מאיר. או לפחות ככה אנחנו קוראים לרגע הזה בו לפיד שלנו בפייסבוק מצטרפת תמונה חדשה שתומר, 33, דובר ויועץ לח"כ, ובעיקר חובב היסטוריה ובחור מקסים, מעלה בכל יום. כבר 3 שבועות שהוא מחפש, חוקר ומוצא תמונות עיתונות מהפנטות, לקוחות תמיד מרגע גורלי שנתפס במצלמה ועזר להזיז משהו בהיסטוריה. מהסלפי הראשון בחלל, דרך נזיר בודהיסטי שהצית את עצמו, עבור בנערה שחצתה את הקו בין גרמניה המזרחית למערבית או הטייק הכי מסובך בסטודיו של דאלי, ועד חשיפת זהותה של הילדה האפגנית מהשער המפורסם של נשיונל ג'אוגרפיק, 17 שנה אחרי.

לכל פריים מצמרר, מטריד ומרתק תומר מצמיד הסבר נגיש וקל שעוזר להבהיר למי שלא יודע מי ומה (כולכם, תודו) את הסיפור המלא מאחוריו, ולהעביר תוך 60 שניות של קריאה שיעור מאלף על החיים בעולמנו.

התחילו לעקוב אחריו, תחפרו אחורה, העשירו את יומכם ואת פידכם, ולכו להרשים את הקולגות בפיסות טריוויה שכבר לא תופסים באף מקום.

לעוד תמונות ורגעים היסטוריים – היכנסו לעמוד האישי של תומר בן מאיר ולחצו על כפתור follow

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה