18 בנובמבר, 2010

פיקוד החורף

עם קרדיגנים קלילים נעביר בכיף את עונת המעבר המתנחלת שלא מבינה מתי לחתוך

אם עוד מישהו אחד יגיד לנו "מה זה החום הזה באמצע נובמבר?" – זה הסוף שלו. כמו בכל מערכת יחסים, גם עם חורף שמשחק אותה הארד טוּ גט, הבנו מזמן שהטריק הוא פשוט לתת ספייס, להראות שאנחנו הכי לא נִידִי ושיש לנו מלא אפשריות אחרות בשוק: שלג בברלין, שלכת בניו יורק ומזגן מטפטף ברמת גן. ובכלל, לנו נדמה שהבעיה לא איתו. אלא עם עונת המעבר הסתווית הזו, שעד שהיא מקבלת פעם אחת במה משמעותית – אין סיכוי שהיא חותכת הביתה. אז ממש כמו אורחים שצריך לפהק להם מול הפנים, החלטנו להתחיל להתלבש חמים. אולי זה יעביר את הרמז.

בתור צעד ראשון, השתלטנו על חצי מהקולקציה החדשה של נטע קלוש, המעצבת העומדת מאחורי מותג EDGE שהוקם לפני כמעט שנה (ולמי שכבר מכיר – איזה כיף לכם!). נטע ששיתפה פעולה בתחילת דרכה עם אחותה, האדריכלית ניצן קלוש-צ'צ'יק, החליטה לפנות לאחר השקת הקולקציה הראשונה שלהן לדרך עצמאית משלה, ומאז הספיקה להעמיד שתי קולקציות (בייצור מקומי!) במראה קז'ואל פשוט, נקי, מוקפד עד הסוף ומחמיא ביותר. את ההשראה לקולקציית החורף העדינה והכל-כך מתאימה לעכשיו – שאבה נטע מעולם ההלבשה התחתונה הנשית והגברית תוך שילוב אלמנטים ספורטיביים מדליקים. כך לדוגמא תמצאו אצלה מכנסי גטקעס עם חיתוכים בדוגמת מגני ברכיים, מכנסי טרנינג עם חזית של תחתוני גברים – נעימים ומשוחררים, ג'קט מסריג פוטר עם רוכסני מתכת יפים, ואולי הכי כיף – קרדיגן דקיק בשם "דונה" עם מחשוף עמוק מטריקו רך (בתמונה) בעל קפלים מחמיאים לקו המותן.

והחורף? שלא יבוא. אנחנו אחלה ככה. שבת שלום.

קולקציית החורף של "אדג'" – 189-579 ש"ח
להשיג ב-"גוסטה" (ז'בוטינסקי 19, תל אביב), "סוזן ברגמן" (ירמיהו 21, תל אביב), "דידי" (טאגור 55, רמת אביב), "חן בלומה" (אשתורי הפרחי 24, תל אביב), "יוליקו" (הבימה 4, תל אביב), one bedroom (יהודה מרגוזה 12, יפו), "פואנטה" (שץ 6, ירושלים), "זנוקה" (רנס 8, קריית מוצקין) וסטודיו דגני
לפרטים נוספים – עברו לדף הפייסבוק
[email protected]

[PSGallery=31jq3cfjtv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה