21 בדצמבר, 2009

פיק אפ של חורף

הכירו שלוש חליטות תה אורגניות ממכרות: קינמון, הל וג'ינג'ר. האחת מבטיחה להרגיע, השניה לחמם ולהמריץ והשלישית להגן על המערכת החיסונית. הלשון הנכוות עלינו

אל תתנו למזג האוויר לתעתע בכם. אחרי סוף השבוע הסוער נדמה היה לרגע שהאביב חזר, אבל מקורותינו הפנימיים מתעקשים שמחר שוב יפקוד אותנו הגשם. זה מדכדך במידה מסוימת, כי אנחנו לא אוהבים שמשחקים בלב שלנו, והחורף הזה מפלרטט איתנו כמו אחרון שועלי הפיק-אפ: כן מתקשר, לא מתקשר, שולח אס.אם.אסים מתלהבים ואז נעלם. לא מתאים לנו להתלבש בשבילו במיוחד, להכניס את עצמנו למוד הנכון, להצטייד בצעצועים ובכיבוד הולם, ואז לגלות ששוב "צץ לו משהו" והוא מפתח חזית קרה עם מישהי אחרת (נניח, קפריסין).  

אז החלטנו לשדר שאנחנו לא בעניין. אומרים שיש כאלה שזה עושה להם את זה. לכן רכשנו מבעוד מועד שלוש חליטות איורוודיות מענגות – אחת מבטיחה להרגיע, אחת לחמם ולהמריץ והשלישית להגן על המערכת החיסונית שלנו – כולם מבית herbs Pukka, המותג האורגני שזכה בפרס "טעם הזהב" הבריטי (וכבר ביקר במחוזותינו). מספרים שמקימי החברה הם מורים ליוגה, שחיפשו צמחים איורוודים אורגניים שיתמכו באורח החיים שלהם, והם מחוייבים לאיכות גידול אורגנית ואקולוגית ולתנאי פיקוח מחמירים. אז הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, ואז הסתגרנו בבית ולגמנו בשקט את ה-relax, ה-protect וה-revitalise, והתמכרנו לשילוב השלישי המנצח והמתקתק של קינמון, הל וג'ינג'ר. מצידנו, החורף יכול להמשיך ולעשות רוח עם המישהי האחרת שלו ולהמטיר עליה הבטחות שווא. לנו יש רומן חדש, ועושה רושם שהוא לגמרי לוהט.

חליטות אורגניות – 30 ש"ח לאריזה
להשיג בבתי טבע נבחרים ובאתר http://www.greenmarks.co.il/Pukka/Products.asp?cID=2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה