03 בנובמבר, 2014

פרדי על הבוקר

FReddy Bib, מותג חדש ושיקי לילדים, יפתור לכם את כל עניין ספיגת הפליטות, בלי להרוס את הלוק של נערי הרוק הקטנטנים

כל מי שמזדהה עם הסיטואציה הבאה – תנחומינו: שני מבוגרים וזאטוטון מנסים להתארגן בבוקר ולצאת מהבית. אחרי מאבקי כוחות (לא לטובתנו, כן?), כשסופסוף הולבשה שכבה או שתיים, בדיוק אז מחליט התינוק המתוק ליירט את שארית הפליטה על הבגד הכי חתיכי. ייאוש. 

הנה, גם יפית דוד ויוליה ארזמסוב-לוי היו תקועות באותה סירה, עד שהגו פתרון אולטימטיבי ויפה לייבוש השלוליות שניגרות מהסנטר: אחרי שמיכאלה, בתה של יפית, התמודדה עם צמיחת שיניים וריור אין סופי, ועוד בחורף (מה שהוביל להחלפת שבע מאות שכבות, 3 פעמים ביום), הבליח במוחה של אמה רעיון, וגם חבר דמיוני. הכירו את פרדי והסינר הצמוד שלו, או בּיבּ באנגלית (Bib). פרדי הוא אמנם רק צללית חמודה, אבל מי שיבחין היטב, יראה שהוא לבוש קום-איל-פו, ושלכל בגד יש לו כבר ביב נלווה נעים ויפה, שתואם בדיוק לצבעים ולבד החולצה. מרגע שהרעיון ופרדי נולדו, המשיכו יפית ויוליה, שהכירו והתמחו בלימודי תפירה מקצועיים, לתכנן ולעצב בשנתיים האחרונות קו שלם של בגדי ילדים ופעוטות אורבניים בשיא הסטייל, בצבעי יוניסקס, עם גימורים מעולים ומבדים שאתם נופלים. יש שמלות וסינרי חורף מקורדרוי עדין ורוד בהדפס איילים, יש אוברול-קפוצ'ון עבה מבד פרנץ' טרי עם נקודות צבעוניות קטנות, או געטקעס אפורים ומחממים שתחרשו עליהם כל העונה. יש גם כובעים, חולצות, ותיקי שרוכים עם הצללית של פרדי, והכי הכי – סווטשירט רך עם סינר דו-צדדי תואם, שהולך יפה גם עם כל בגד אחר שתשלפו מהשידה.

לקחנו אחד מבד קווילט שחור (בתמונה), וגם מכנסיים עבים ומנוקדים, וידענו שנער הרוק שלנו יקבל סופסוף מסבתא חמישה דרקונים.

קולקציית סתיו-חורף של FReddy BIB (בנים ובנות, גילאי חצי שנה עד שלוש שנים) – החל מ-69 ש"ח (כובע) ועד 259 ש"ח (אוברול עבה)
להשיג בת"א – מריונטה (יפו), קרליטוס (דיזנגוף), ימימה (מתחם בזל), ארביטמנ'ס (מרכז ויצמן, או מתחם שרונה); תותי במושב (רשפון), מילקה (גבעת ח"ן). או בטל': 050.6669897 (יפית), בקרוב יתקיים אירוע השקה רשמי, התעדכנו בעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה