18 ביולי, 2010

בדרך לטוסקנה

אם כל הדברים הטובים בעולם מרוכזים בעיקר על אדמת איטליה, זו סיבה מספיק מוצלחת להקים לכבודה מגזין אינטרנטי יפהפה, הנקרא Villaggio, שיצליח לגרום אפילו לברלוסקוני להתאהב בה מחדש

ללא צריך להתאמץ יותר מידי כדי לשכנע אותנו לכתוב שיר הלל לאיטליה. נתחיל בלחרוז חרוזים לאבות המזון המרכיבים אותנו (פיצה, לזניה וג'לטו), נשבח בפזמון דמויות מפתח כמו ורסאצ'ה, ארמאני והאפיפיור, ולא נשכח לציין תוך כדי כי מדובר באחת האומות הכי סטייליסטיות בסביבה (שגבולותיה באופן לא מפתיע יוצרים צורה של מגף שנראה הכי נח מצד אחד אבל גם לגמרי אלגנטי מצד שני).

אם יש עוד מישהו שיסכים איתנו, הרי שאלו ודאי רוני בלפר ("צ'ימיצ'נגה", "שושנה ג'ונסון") ומוטי סופר ("קרן", "פרונטו") שהקימו לפני חמש שנים את מסעדת "RONIMOTTI" בתל אביב (הכוללת גם מעדנייה וקייטרינג), ולאחרונה, לכבוד חגיגות יום ההולדת ואהבתם של בני הזוג לאוכל איטלקי – החליטו להעלות לאוויר מגזין אינטרנטי מאוד מגניב, מוקפד ויפהפה – שיוקדש כל כולו לאומת הפוק'צות.

על הקמת, ניהול ועיצוב המגזין, הנקרא "Villaggio" ("כפר" באיטלקית), אחראי צוות ישראלי בשם RSVP (שעומד גם מאחורי האתר "בית העיר"), ומורכב למעשה מאנשי תוכנה, מעצבים גרפיים, ילידי אינטרנט וכותבים סופר סופר מוכשרים (ביניהם דני אקשטיין, שהתאהבנו בו עוד מפרוייקט "האחים חומוס"). כל אלה עמלו במשך חודש מאומץ – והתוצאה המרעננת שלפניכם, לא רק מדברת בעד עצמה, אלא בעיקר מזמינה אתכם ליהנות מתמונות מצוינות, כתבות מעניינות, הצעות לטיולים, מנות נבחרות, טיפים לקפה טוב באמת וכל מה שיש לתרבות האיטלקית להציע.

יש מצעד להיטי פסטיבל סאן רמו דביקים, יש המלצות ליינות, יש סקירת דמות האם האיטלקייה (מכרמלה סופרנו ועד אמא של מרקו), ויש כמובן את דירוג חמשת הגולים הגדולים של נבחרת איטליה במונדיאל. בין לבין מצאנו את עצמנו מריירים על מתכון מושלם לסלט מוצרלה ותאנים, וגם על פוסט שהציג ציורי ציפורים מעלפים (בתמונה) שיצר אמן מוכשר ממילאנו בשם Maurizio Bongiovanni (טוויט טוויט, אתה פנוי?).

וזהו בעצם. המכורים לאיטליה שלא הצליחו לחסוך לחופשה ברומא – מוזמנים להתנחם בזרועותיו של המגזין הכי פרמז'אנו בסביבה.

מגזין אינטרנטי לתרבות איטלקית – villaggio.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה