02 בנובמבר, 2010

צדף צדף תרדוף

תכשיטים מחומרים טבעיים של שרון מזרחי גורמים לנו להתגעגע לים

איך שמתחיל טיפה להתקרר, אנחנו כבר מתגעגעים לחום, לשמש ובייחוד לים. פתאום ממש מתחשק לנו להתפלש עם כל הלב בחול וזפת, להתיישב במים עד ששורף בריסים, או סתם לנסוע לצימר עם רבע נוף לשקיעה – העיקר לתפוס בזווית העין את הכחול הגדול, צדפים לבנים ותיירים מבושלים וול דאן.

שרון מזרחי, מעצבת תכשיטים שהכרנו לא מזמן, היא בדיוק הטיפוס שנזמין לאחה"צ כזה. שרון שתמיד אהבה את הים ונהגה לאסוף צדפים יפים ולעסוק בעבודת יד כל חייה, הגדילה לעשות ועברה (בחכמה רבה יש לציין) לפני כ-8 שנים לגור בקוסטה ריקה. שם מצאה בחופים היפים השראה ואוסף צדפים יפהפה, והחליטה לעצב לעצמה תכשיטים המשלבים עורות טבעיים וצדפים. לאט לאט החלו אנשים סביבה להתעניין, להפיץ את הבשורה ולהזמין משרון צמידים קלועים ושרשראות בהתאמה אישית. כעבור שנה, כשחזרה לארץ החלה לבנות שרון את הקולקציה שלה והמשיכה לעצב תכשיטים מחומרים טבעיים, בחלקם משולבות מתכות, חלקם ייחודיים במינם בשל מראה הצדפים (הנאספים מחופים שונים בעולם כמו סרי-לנקה, קוסטה ריקה וכו'), חלקם עשויים מעור בגוונים שונים של חום ואפור מדליק, חלקם מזמש – ומכולם נוטף סקס אפיל של גולשים (במלעיל, כן?). בא לנו גם.

מדדנו שרשרת חומה כהה של שרון, הרגשנו מיד שזופים פי שתיים וכשהצמדנו את הצדף לאוזן יכולנו להישבע ששמענו מישהו לוחש במבטא ספרדי: "קסטה, טילון, שוקו-בננה, א-ני הולך!".

תכשיטים מחומרים טבעיים – צמידים – 180-400 ש"ח, שרשראות – 250-550 ש"ח (תלוי בצדף)
להשיג ישירות מהמעצבת, רשפון, טל': 054-4810484 (שרון), יש אפשרות להזמנות מיוחדות, לתמונות נוספות – היכנסו לעמוד הפייסבוק

[PSGallery=2njr6t9fmp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה