18 באוקטובר, 2010

צהריים טובים

מגיע לכם יותר מסנדביץ' רטוב עם קוטג' ועגבנייה מדוכדכת

הימים בהם נהגנו לחצות את יום העבודה לשניים באמצעות שווארמה בלאפה, חלפו לבלי שוב. גם מגשיות האלומיניום – כך נשבענו – לא יחצו עוד לעולם את מפתן משרדנו, ולא משנה איזו תוספת מהבילה או או מנה פתיינית תקרוץ לנו מעברו השני של הדלפק. כבר שבועיים שאנחנו מצליחים לעמוד בהחלטה הבריאותית האמיצה (חלק מהתחייבויות השנה החדשה שלקחנו על עצמנו), וחוץ מכמה נזילות מצערות של מיץ מהסלט בדרך לעבודה (ועוד כמה מעידות שהשתיקה יפה להן), הכל מתקתק.

סיפרו לנו שחברת Lunchkit הישראלית מייבאת ארצה את מה שנהוג לכנות "פתרונות איכותיים לנשיאת מזון מחוץ לבית" (שמתם לב שמאז חדרה איקאה לחיינו, אין יותר קופסאות אלא רק "פתרונות אחסון"?). כל המוצרים ש-"לאנצ'קיט" מייבאת לארץ – מתוצרת חברת Aladdin המצוינת – נושאים תקן ישראלי, אירופאי ואמריקאי, ונקיים מביספינול A, שזה כבר משמח כשזה נוגע לאוכל שלנו.

לא עוד נמחזר קופסאות חומוס. לאנצ'קיט

מבין שלל הקופסאות התֵרמיות המקסימות, התרמוסים האישיים ובקבוקי השתיה המעוצבים, נדלקנו קשות על קופסת אוכל תרמית מסדרת BENTO, שמיועדת לילדים (ובצדק) מעוצבת בקו יפני מינימליסטי משגע, ששומרת חום או קור למשך 5 שעות (שזה, בינינו, כמעט יום עבודה שלם), נסגרת הרמטית, מצוידת במחיצה פנימית לשני סוגי מזון וניתנת לחימום במיקרוגל.

כבר אפשר להריח את הקרב על הקופסא שיתנהל בוקר בוקר במטבח הביתי, אבל אין לנו שום כוונה לוותר. ילדים, אמא ואבא אכלו סנדביצ'ים כל החיים, גם אתם יכולים.

מוצרי "לאנצ'קיט" לנשיאת מזון לעבודה, לביה"ס ולכל מקום – קופסת אוכל תרמית 0.35 ליטר – 135 ש"ח, 0.6 ליטר – 155 ש"ח; תרמוס אישי 0.3 ליטר – 150 ש"ח, 0.47 ליטר – 185 ש"ח; בקבוק שתיה 0.35 ליטר – 90 ש"ח, 0.6 ליטר – 110 ש"ח
להשיג בחנות המקוונת www.lunchkit.co.il, לפרטים נוספים – [email protected], טל': 03-6851268

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה