10 בפברואר, 2008

צווארך הארוך נערה

הוא מתכתב עם צווארוני לואי ה-14, הוא מחמם יופי את העורף והוא בדיוק הטאץ' שהיה חסר לנו לקראת העונה הקרובה. מצאנו צעיף מושלם לחורף, עכשיו רק חסר גשם ואנחנו מסודרים

רושמי הצ'קים (לעומת מגהצי הכרטיסים) הם בדרך כלל אלה שהכי סגורים על התאריך. ואם אתם נמנים עליהם אז אתם בטח יודעים שפברואר כבר עלה על ה-highway ותכף, בלי שנרגיש, כבר יהיה מרץ. בעוד רגע הקור העז יפנה את מקומו לקרירות הנעימה, ניפרד לשלום מהמעילים הכבדים ונברך את בואם של הסריגים הדקים ואת השוס של העונה – הצעיפים.

וכשאנחנו אומרים צעיף אנחנו לא מתכוונים לנחש הצמר הסטנדרטי שמונח בסתמיות מסביב לצוואר, אלא לכזה שיהיה למרכז האאוטפיט. עינת בורג מ-frog, שכבר הוזכרה כאן בעבר, יצרה החורף צעיפים שפערו את עינינו. הקולקציה שלה כוללת 7 סוגי צעיפים רב שכבתיים ומתוחכמים. כמו הדגמים האחרים גם דגם "לואי" (שבתמונה) מתכתב עם צווארוני מלבושיהם של בני המעמד הגבוה באירופה הקלאסית אי שם בעבר הרחוק.

הדגם מאופיין בריבוי בד שבעזרת כיווץ מקבל מראה שכבתי ונותן מסגרת ארטיסטית ואצילית לפנים. המראה המנופח מעט מתאזן הודות לגזירי בד מאורכים שנשמטים בנונשלנטיות על הגוף. הוסיפו לכל הגפשט ליפסטיק אדום לוהט והנה אתן אייטם אפנתי לכל הדעות.

צעיף של פרוג –  280-460  ש"ח (דגם לואי – 400 ש"ח )
להשיג בשרה בראון, (דיזנגוף 162, תל אביב); לימקה, (שלמה המלך 2, תל אביב); ליליאנה, הרכבת 4, תל אביב); לעלע (בית בנמל, האנגר 26, תל אביב); ובטל': 054-4716623

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה