14 במרץ, 2011

ציורים עם נשמה

שלמה כהן, הקריקטוריסט האהוב עלינו, מעביר קורסים בציור וקומיקס דיגיטלי. "שרק 5"? אנחנו כל כך שם!

היתה לנו תקופה שישבנו במשרד מול חבר עם כשרון ציור קיצוני כזה, שבזמן שיחות טלפון היה משרבט אחד לאחד את האדם איתו שוחח. רוצה לומר, מספיק שתתנו לבחור חצי עפרון של איקאה ומפית – ותקבלו ממנו בדקה קריקטורה חמודה שלא הייתה מביישת את מר פיקסאר ואשתו (טוב נו, אולי מביישת קצת). וכששמענו ששלמה כהן, מוותיקי הקריקטוריסטים בישראל ואחד המוכשרים והעוצמתיים, מעביר קורסים לציור דיגיטלי – ידענו לאן נשלח את החבר ביום ההולדת הבא.

שלמה כהן, הקריקטוריסט הקבוע של עיתון "ישראל היום", ומי שאחראי בין היתר למאות דמויות נהדרות שהופיעו בעיתונים, בספרי קריקטורות ובתערוכות בארץ ובעולם – חבר לאחרונה לחברת אריג'נט, נציגת WACOM בישראל (נו, וואקום, הלוחות והעטים שמאיירים איתם דיגיטלית בצורה מדויקת וחופשית יותר מאשר עם העכבר, כולם יודעים), שם הוא מעביר לא פחות מחמישה קורסים באמנות דיגיטלית וברמה כמעט פרטית (4-5 אנשים). כל קורס מכיל 5 מפגשים בני שעתיים, אליהם אתם רק צריכים להגיע עם ידע בפתיחת מחשב (הכפתור הגדול למטה) ואהבה לציור, ושלמה יעשה את כל השאר. למתחילי המתחילים – שווה לנסות קורס בשם "ללמוד לצייר", המצריך אמנם ידע בסיסי בתכנת פוטושופ, אך בה בעצם תלמדו את יסודות הרישום, איך ליצור רישום במחשב, איך לשלוט בקשר שבין העין הבוהה במסך לבין היד השולטת על העט הדיגיטלי ועוד. משם תוכלו להמשיך בכיף לקורס ציור דיגיטלי, המלמד כיצד להפעיל את כל עצמת המחשב בכדי להכניס חיים לציור וגם תכירו את סגנונות האיור השונים. למי שמתמכר לעניין ותמיד חלם על איזה טור "זבנג" משלו – כדאי לבדוק את קורס הקומיקס או הציור הקריקטורלי, בהם שלמה עובר ביסודיות ושיא הנחמדות על כל שלב בז'אנרים השונים – החל מסקיצות, דרך בניית הסיפור ועד ניתוח הקלסתר האנושי, ממנו מתחילה כל קריקטורה טובה.

לכבוד פסח נפתחו אפילו קורסים מיוחדים לילדים (שהחופש עלה להם לראש) בהם יוכלו הפיקאסו'ז הקטנים שלכם לבטא את יכולותיהם האמנותיות במחשב (ולא על הקיר במסדרון) לרכוש מיומנויות בסיסיות בפוטושופ, בציור שימושי, בצבע, טקסטורה ואנימציה ממוחשבת. לסיכום – אם מישהו שאתם מכירים זומם על עבודה ב-"צעצוע של סיפור 4" ועדיין עובד על PAINT –  אתם יודעים למי לשלוח אותו.   

קורסי אמנות דיגיטלית עם שלמה כהן – 990 ש"ח (לקורס של 5 מפגשים בני שעתיים, סה"כ 10 שעות אקדמאיות, מוגבל ל-4-5 משתתפים).
לפרטים ויצירת קבוצה משלכם – "אריג'נט", לינקולן 12, תל אביב, טל': 03-5615322. קורס לילדים יתקיים ב-11,13,17 לאפריל (שני, רביעי וראשון), 10:00-13:00 (לגילאי 10-17, סה"כ 9 שעות אקדמאיות, מוגבל ל-4-5 ילדים).

2 thoughts on “ציורים עם נשמה

  1. ורד גלעדי הגיב:

    מבקשת לבדוק קורס ציור של קריקטורות בעיקר של פנים, תודה

  2. yael הגיב:

    הי ורד מוזמנת ליצור קשר ולברר אם עדיין יש קורסים רלבנטיים. זו המלצה ישנה מלפני עשור.. אז לא בטוח שעדיין מתקיים. יש טלפון ליצירת קשר בתחתית הכתבה. תודה ובהצלחה, יעל ממרמלדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה