27 באפריל, 2010

ציפור לילה

שעת הסיפור של רונית מאירי פלד על פי הספר (פרי עטה) "הכרית של יולילה" תקסים בקלות גם את ההורים ואולי גם תעזור לילדכם להירדם יותר בקלות

בכל מה שקשור בשינה – יש את אלה שמתרסקים על כל שפיץ של אבן ויש את אלה שגם מיטת קינג סייז, עדר שלם של כבשים ושני כדורי שינה לא עוזרים. אבל בינינו, אצל הרוב זה די דינאמי. יש תקופות שהשינה באה ברגע ויש תקופות שהיא מתמהמהת בכל מיני פינות. בינתיים טפו טפו אצלנו רוב הזמן בסדר.

אבל גיבורת ספר הילדים "הכרית של יולָילה" שכתבה ואיירה רונית מאירי פלד נתונה במצב קצת פחות מעודד. המעשייה נפתחת כאשר יולָילה מחליטה להחליף את הכרית הישנה שלה. היא רוכשת בחנות מדופלמת כרית אחרת העשויה מנוצות תרנגול ומכאן, איך לא, העניינים מתחילים להשתבש. שנתה של יולָילה מופרעת על ידי רעשים ומסתבר לה שהכרית מקרקרת. מרגע זה נפתחת סאגה פרועה בכיכובה של יולָילה האנרגטית שאינה מרפה וממשיכה לחפש את הכרית האולטימטיבית כשבדרך היא מחליפה אין ספור כריות ואין ספור חוויות, הקסומה שביניהן היא מסע משעשע בו יולָילה וכרית במילוי נוצות ציפור מתעופפות ברחבי השכונה. את כל זה הפכה רונית לשעת סיפור אנרגטית וסוחפת, מלאה בהפתעת וברגעים מבריקים (גם בשביל ההורים טרוטי העיניים). ביומולדת שאנחנו לקחנו בו חלק נצפו הילדים כשהם יושבים מרותקים כאילו בלעו אנקור (נכנסנו רגע לרוח העניינים) לנוכח דמותה הססגונית של רונית ועלילותיה של יולָילה, וכולם יצאו מאד מרוצים.

הספר יראה אור בשבועות הקרובים ויימכר באריזה מושקעת הכוללת כרית שינה לקטנטנים (ניתן לרכוש גם בתום שעת הסיפור) ועד אז – נסו לנמנם קצת. מה יותר כיף מזה, ילדים?

הכרית של יולָילה – שעת סיפור עם רונית מאירי פלד, לילדים בני 3 ומעלה
להזמנות יש לפנות לרונית:054-4640021 או בפייסבוק
מתאים גם לאירועים ולימי הולדת
.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה