03 באוקטובר, 2011

צעד קדימה, שניים אחורה

הנעליים לפעוטות של "פפיטה" מעוצבות בסגנון ובגוונים של פעם, עוד לפני שנולדו צבעים כמו לילך-מנטה-בייבי

אחד הרגעים הכי אמביוולנטים אצל הורים הוא מעמד קניית הנעליים הראשונות. מצד אחד שמחה גדולה, הילד הפך ליצור שמשנע את עצמו ממקום למקום וזה נהדר, התפתחות תקינה וכל זה. מצד שני – ברוכים הבאים לתקופה הכי מנג'סת בחייכם כהורים. היפרדו מהעיתון וכוס הקפה והחלו לרדוף אחרי הילד המתנדנד שלכם. מזל שיש סביבנו גורמים מנחמים כמו מותגים עצמאיים שמייצרים נעלי תינוקות מקסימות ומקוריות.


"פּפִּיטָה" הוא מותג מתוק וחדש של מורן אדיר, מעצבת תעשייתית בוגרת שנקר, שחיפשה תמיד לעבוד עם חומרים חמים ורכים. לאחר לידת בתה הראשונה החלה לעצב נעלי טרום הליכה מבדי וינטג' בדוגמאות של פעם ועורות בצבעים כהים. אולם רק לפני שנה, ואחרי לידת הבת השנייה, החליטה לפתוח מותג שיוקדש לפריטים לפעוטות בסגנון ילדוּת שנות ה-50', עוד לפני שהמציאו גוונים כמו תכלת בייבי, פוקסיה-ג'וניור ופסטל-עובר. את הנעליים האופנתיות שהיא מעצבת, תופרים עבורה בארץ במתפרה מקצועית לעורות, ויוצרים זוגות עדכניים ויוניסקסיים בגווני חום, אפור, חרדל או ארגמן, מבדי משבצות, גובלן או כמובן – פפיטה, שגם אבא ואמא די חומדים לעצמם. מאותם בדים נוסטלגיים מכינה מורן אח"כ עוד פריטים משלימים כמו בגדי גוף עם אפליקציות של בבוקשה, ינשוף או כלבלב; תמונות תפורות ומתוחות על מסגרת עץ, שהזכירו לנו משהו מהחדר בו גדלנו (ומספריה של דינה דז'טלובסקי, "המטריה של רותי") ולאחרונה גם מדבקות בד של להקות פרפרים תלת-מימדיים לקישוט החדר.

בינתיים, אתם מוזמנים להתחיל להיפרד מהחיים שהיו לכם ולבטל את המנוי לעיתון. זה מיותר בשלב הזה.     

נעלי טרום הליכה של "פפיטה" – 150 ש"ח. קיים ב-3 מידות (לפי חודשים): 3-6, 6-12, 12-18. (בגדי גוף – 50 ש"ח, תמונות תפורות 100-120 ש"ח, להקות פרפרים – 55-95 ש"ח)
להשיג ישירות מהמעצבת – מורן, טל': 052-8310109, וגם בחנות "ביגודית" (קיבוץ נען); "טפליא" (פנחס רוזן 57 או דיזנגוף 263, תל אביב), "תותי במושב" (רשפון); "יצירות" (ביל"ויים 13, גדרה); "שונות" (לוין אפשטיין 14, רחובות)


תגידו, פסטלים זה לא הסיגרים שמחלקים בחתונות? נעלי Pepita (צילום: איריס גדות)

 

[PSGallery=8a6fh7hu7x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה