01 במאי, 2012

קאפ אוף טי שירט

חולצה אביבית וקלילה של אווה מנדלבאום היא בדיוק מה שנלבש למסיבת פייב-או-קלוק-טי עם המלכה

אחרי החורף האחרון הבנו ששוב לא נזדקק לזקני צפת, שישובו ויספרו לנו על הצינה שעטפה אותם בשנת 52'. מעכשיו, גם לנו יש סיפורים עדכניים ומסמרי שיער על הקור שהקפיא את דמנו ועל הגשם שהביס לנו את ההחלקה היפנית. אך בחודש האחרון, עם פרוץ האביב והארוחות החגיגיות, חיפשנו דרך לנער מעלינו את הסוודרים, הקרדיגנים והעיטוף האינטנסיבי. וכשמצאנו אותה – חווינו קראש לוהט, הכול הודות לחולצה מהקולקציה החדשה של "אווה מנדלבאום" (בתמונה למעלה).

כבר ממבט ראשון – מצאנו בה יופי צרוף, טעון באביביות קלילה, בשמחה ובשיק בריטי עם טאץ' יפני מרוחק. במדידה שנייה, גילינו כי החולצה המפעימה הזאת עשויה סאטן והאלמנטים המרהיבים של הפרחים מודפסים בדפוס דיגיטלי. הגזרה, כמו תמיד אצל נועה צוקר ומיכאל ספרר – האנשים שעומדים מאחורי המותג שחוגג כבר 3 שנים – אוורירית ולא פחות ממושלמת. עוד בקולקציה החדשה שלהם, שנוסחה כולה בהשראת חופשת קיץ בברייטון ביץ', בדגש על אינגליש ברקפסט, תמצאו חצאיות מקסי ארוכות ודרמטיות, שמלות עם שרוולי וואלן תפוחים, שמלות ערב מקטיפה, חולצה וחצאית ליומיום בהדפס מפת פיקניק משובצת, חולצת טי בהדפס ביצת עין ונקניקיות, פריטים בדוגמת כלי תה מחרסינה ועיטורים כחולים – כשמעל הכול מרחפת השראה של התרבות האנגלית, זו של לפני מאה שנה, וזו של עכשיו. והתערובת שהתקבלה – מוצלחת מנשוא. אפילו זקני צפת חושבים ככה.


חולצת Nigel פרחונית מכופתרת – 419 ש"ח (קיימת בכמה הדפסים וצבעים שונים)

להשיג בחנות של "אווה מנדלבאום", או בסטודיו (בתיאום מראש) – שפע טל 8, תל אביב, טל': 03-5329422; וגם ב-"בוטיק 5" (לינקולן 5, תל אביב); רשת "רזילי" ברחבי הארץ; "קלקשוז" (הברזל 6, רמת החייל, תל אביב); "ישראל אריה" (לבונטין 2, תל אביב); "דידי" (טאגור 55, תל אביב); "זנוקה" (רנס 8, קריית מוצקין); "אמילקה" (סוקולוב 63, רמת השרון); "סופיה" (בצלאל 2, ירושלים). לפרטים נוספים – Eva Mendelbaum או בעמוד הפייסבוק.


פיקניק זה על-האש החדש. מתוך קולקציית אבי-קיץ 2012 של "אווה מנדלבאום" (צילומים: ינאי יחיאל)



מוכנה לקיץ. אווה מנדלבאום




בובת חרסינה. אווה מנדלבאום

[PSGallery=bebbx5ctts]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה