28 בנובמבר, 2012

קוד סודי ושמו ניסן

ניסן ורון הוא איש המחשבים הכי טוב בסביבה. בדוק

נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו עדיין לא בטוחים שבא לנו להפיץ ככה בפומבי את המספר הכי קדוש בנייד שלנו. המספר שבלעדיו אין לנו סיכוי לשרוד בעולם הדיגיטלי, המספר ששמור לנו במועדפים עוד לפני הגננת. מדובר במספר של ניסן ורון, אביר המחשבים שלנו.

תארו לכם נסיך על לפטופ לבן, נכס חייכן, עדין, שקט ואדיב, שיודע לפתור כל תקלה, יושב אישית עם כל באג או ווירוס שלא נדע (טפו טפו טפו), ולא נח עד שהמחשב שלכם כמו חדש. ניסן המקסים, למד כבר לפני 15 שנה תואר בניהול רשתות (MCSE אם אתם מתעקשים) במכללת כרמון בהרצליה, אך מבחינתנו יכול היה לסיים בהצטיינות יתרה גם את הוגוורטס. כי הקסמים שהוא מפעיל במהירות ויעילות שיא פותרים לנו שלל בעיות וכאבי ראש מציקים: נפילות תקשורת, הקמת רשתות בין המחשבים במשרד, אבטחת מידע, תחנות לעבודה ושליטה מרחוק, חלפים וחלקים חדשים לפיסי וינטג' שלנו, פתרונות אחסון מידע מקוריים למייל המתפקע, תוכנות, וציוד חדש ועדכני שנוחת אצלנו במשרד מהיום למחר – בלי שנצטרך להביך את עצמנו בחנות ("סליחה, המסך מגיע גם באדום?"). בקיצור, בונבוניירה אמיתית.

שמרו מהר גם לכם בפייבוריטס לפני שנתחרט. אבל היי, תזכרו למי יש זכות ראשונים: ניסן, יש מצב שאתה עובר פה בבוקר להגיד שלום? נמחק לנו הקיצור דרך לפריסל.

איש מחשבים וסיסטם (עבור מחשבי PC) – החל מ-130 ש"ח לשעת עבודה (תלוי בהיקף העבודה).
ניסן ורון, עובד בכל אזור גוש דן (עד ראשל"צ), טל': 054-2172850, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה