03 באוגוסט, 2010

קולומביקיני

אם נמאס לכם מבגד הים הקודר שלכם ומתחשק לכם להכניס קצת חיים לאזור המותניים - הכירו את מותג בגדי הים הברזילאי Maaji

לא ברור למה, אבל ביום הכי חם בעולם – החלטנו ללכת לים. סבלנו מהלחות, המים הרגישו כמו אמבטיה, החול להט והשמיים היו עכורים. בקיצור, שמחה וששון.

 

ובכל זאת, משהו טוב יצא מכל הבילוי הזה. בזווית העין, לא יכולנו להתעלם מבגד ים צבעוני ששכב ממש לידנו, צרב לנו את הרשתית ולא הותיר כל ברירה, אלא לגשת ולשאול את השכנה המשתזפת "סלחי לי, מאיפה לך?". מיד כשחזרנו הביתה צללנו עמוק לתוך אתר המותג הקולומביאני המשובח שחשפה באוזנינו (והקלידה באייפוננו) הביקינית, ושמו Maaji. מעצבי המותג הנועזים מציעים מאז 2002 קולקציות של בגדי ים ברמת גימור גבוהה ביותר, המשלבים בין סוגי בדים, הדפסים, טקסטורות, צורות גיאומטריות, ובעיקר צבעים מנוגדים, כך שעל הגוף נוצר מראה אקלקטי, צועני וסקסי שהכי עושה חשק לתפוס כיסא באמצע בריכת גורדון ולהשוויץ עד השקיעה.

 

ובאמת כל תמונה באתר שעוצב למשעי (ומלווה בסאונד ג'ונגל פראי) נראית כמו ממתק של לעיניים: בהינו זמן ארוך במונוקיני עם נקודות ורודות במרכז ופרחים בצדדים (בתמונה למעלה), ריירנו על ביקיני א-סימטרי סגול מנומר עם כתפייה שובבה, השתגענו מהסטיילינג הצועני (כולל צמידי כדורי הצמר) ושמנו במועדפים את בגדי החוף ודגמי הילדות שהצטרפו לחגיגה.

 

אם תרצו תוכלו להזמין Maaji משלכם באחד מאתרי המכירה בהם מופיע המותג, או לעשות כמונו ולהחליט שפשוט אי אפשר לבחור רק  אחד – ועדיף להשאיר את העניין לכל רקדניות הסלסה ולבעלות ישבן לטיני מקורי (אז מה? שתקום הקולומביאנית שיש לה תחתוני לודז'יה רוטקס נוחים כמו שלנו).

 

בגדי ים קולומביאנים מעוצבים – החל מ-80 דולר (במבצע) ועד 160 דולר (לא כולל משלוח)
לפרטים נוספים – Maaji

(בעמוד "Find us" באתר החברה – תמצאו חמישה אתרים המוכרים את קולקציית 2010 של המותג, הזול מביניהם המציע גם משלוחים בינלאומיים נקרא – www.swimwearworld.com)

[PSGallery=15hsg100h2e]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה