06 בינואר, 2016

קולטים אתכם, עיוניז

הפודקאסט הישראלי GEEKONOMY משמיע ראיונות מעולים עם גיקים מפתיעים. יש לכם משבצת פנויה לגיימרים של פריסל?

אלוהים יודע שאת הזמן הפנוי הכי מבוזבז שלנו אנחנו מעבירים באוטו, בהאזנה ל-"100 שירים ראשונים: חלק י"ט" או כל תחנה שתשים לנו את "סורי" של ג'סטין ביבר. ובכן, אם גם לכם יש זמן כביש מת וחשק לרענן את הפסקול ברקע, חברו בין הרדיו שלכם לבין התוכן הכי מוצדק ששמענו לאחרונה – הפודקאסט "גיקונומי" של דורון ניר וראם שרמן.

דורון שמגיע מתחום כלכלה וקולנוע, וראם – מהנדס אלקטרוניקה שזלג לכתיבה, הכירו בעצם כבר ב-1999, הרבה לפני שנולד המושג פודקאסט (תוכניות רדיו אינטרנטיות עצמאיות), במגזין למשחקי מחשב שדורון פתח וראם כתב בו ביקורות. כעבור שנים, השתלבו שוב דרכיהם בסטראט-אפ שהקימו יחד, שם החלו לדבר על תרבות הפודקאסטים הצומחת (סיריאל, זוכרים?) וחלמו לפתוח אחד משלהם. לפני חצי שנה קנו סופסוף ציוד הקלטה והחלו לחשוב על אישים מרשימים, שמעניין לשוחח עימם, לא משנה על מה. העיקר שיהיו גיקים כמוהם, במובן "בעלי תשוקה לתחום כלשהו" של המילה. כמו למשל רועי פלד – בן זוגה לשעבר של לי זייתוני ז"ל שניהל במשך 3 שנים מאבק להביא את דורסיה למשפט; או הח"כ לשעבר משה פייגלין שמחוייב לדרך שלו לעשות שיהיה כאן טוב יותר; או יאיר ניצני, עפר שלח, מולי שגב, גיא רולניק, נוי אלוש, איה כורם, הילה קורח, בני ציפר, יאיר רוה, ועוד אורחים מפתיעים ומרתקים, שזרמו מיד משיחה על התמה המרכזית אל נושאים צדדים וכיפים (סקס, סמים וסטאר-וורז). אל המרואיינים הם מגיעים דרך חברים משותפים, או פונים ישירות בנימוס ומזמינים לשיחה אינטליגנטית של שעתיים, ללא עריכה, שתעביר לכם בכיף הלוך-חזור לעבודה, עם הרבה יותר תוכן מדיווחי תנועה (המסוק הקל, זה עוד קורה?).

תוסיפו לזה את עמוד הפייסבוק המלווה את התכנית, שמעשיר לנו את הפיד בתכנים כמו פודקאסטרים מומלצים מהעולם, קטעי וידאו חנניים ששוברים את האינטרנט (כבר ניסיתם לשים מלפפון ליד חתול?) ובקיצור כל מה שמעניין גיק אמיתי. הצטרפו אלינו, ושהכוח יהיה אתכם.

הפודקאסט Geekonomy – להאזנה (32 תוכניות בינתיים) היכנסו לאתר, או לסאונד קלאוד, או דרך אייטונז (יש להוריד לנייד). פרק חדש – בכל שלישי ב-10:00.
לפרטים נוספים ועדכונים – עמוד הפייסבוק, או הטוויטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה