03 במרץ, 2010

קומנדו קולינרי

כדי לתת לשבוע הבלתי אפשרי הזה לפחות סיום ראוי החלטנו להימלט בפעולת קומנדו מארוחת שישי אצל אמא והזמנו שף פרטי שהותיר את בלוטות הטעם שלנו המומות

הנימוס מחייב שלא לנבל את הפה על הבוקר, ולכן נסתפק בהצהרה המעודנת לפיה "היה לנו שבוע לא קל". ואכן, הדבר הטוב ביותר שאפשר לומר על השבוע החולף הוא שמחר הוא מסתיים. נכון, יש שבועות כאלה. נכון, כולם עוברים אותם. זה עדיין לא הופך את החוויה למשהו קל. במילים אחרות: אנחנו מוכרחים להתחיל את סוף השבוע עם פיצוי רגשי עתיר סיפוקים מיידיים, משהו גרנדיוזי ונטול פשרות, פינוק אסקפיסטי מושחת, מענג ועתיר קלוריות, ויפה שעה אחת קודם.

אם תהיתם, ארוחת שישי אצל ההורים ממש לא כלולה בתפריט. כשאנחנו אומרים "גרנדיוזי" אנחנו מתכוונים לזה. לכן אנחנו נחושים בדעתנו למצוא את עצמנו מחר בערב בסטודיו קולינרי פרטי שנפתח לאחרונה, ולהשיק את סוף השבוע בארוחת גורמה מושקעת במיוחד. דני ססלר – איש טלוויזיה, עיתונאי ומבקר מסעדות שבישל בשנה שעברה סדרת ארוחות נפלאה ב"ננה בר" (שהותירה כמה וכמה פיות פעורים, ולא מרעב), פוצח בסדרה חדשה, ממש מחר בערב: בכל ארוחה יקחו חלק 22 פיות בני מזל שישתו יין מעולה ויתענגו על לא פחות משלוש מנות פתיחה מבטיחות (לדוגמא: קוקי-סאן-ז'אק אפויה עם אצות, פטריות אנוקי, מיונז וואסבי וביצי סלמון שחורות), עיקריות מסקרנות (דג בזביון חרדל וזנב שור ביין אדום, מתובל בכמהין ומחית פלפלים, על פסטת פפארדלה) וצלחת קינוחים ממוטטת. מבחינתנו, מדובר בעזרה ראשונה רגשית. מדובר בסיירת מטכ"ל של הנפש. מדובר בקומנדו הקולינרי שייקח את השבוע הבלתי אפשרי שחלף ויהפוך אותו למעדן. עכשיו נשאר רק לעבור את היממה הקרובה בהתמודדות עם בלוטות הטעם שלנו, שמתפרעות מרוב ציפייה. בנות, תתנהגו יפה.

דן ססלר מבשל ארוחת גורמה בסטודיו פרטי, מחר (חמישי, 4/3) בערב – 250 ש"ח ליחיד
לפרטים נוספים – טל': 052-2714941, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה