26 באוקטובר, 2010

קורץ צהוב צהוב

מגפונים צהובים מדגם "אומה" של ליבלינג ילוו את קרסולנו עד האביב

כל חורף אותו סיפור. ברגע שמישהי במשרד מחליטה לזנוח את הכפכפים ואת הפדיקוריסטית מאחור, ניתן האות להתחיל במפגן מגפיים מרהיב, שמכניס אותנו לסטרס לא נורמלי. מתחשק לנו מאוד למצוא דגם סופר-על אחד שילך גם עם קצר, גם מתחת לג'ינס, שגם יתאים לפתוח איתו פרמיירות, וגם את הדלת לשליח מהסופר. אולי משהו כמו דגם "אומה" החדש של מותג Liebling (בתמונה).

כבר שלוש שנים שאנחנו פוזלים לכיוון סדרות הנעליים המוקפדות שמוציאים חברים שלנו, ליאור ליבנה וקרני רשף, מעצבי מותג "ליבלינג" המשובח, המעוצבים תמיד בסגנון מובחן, נוח ויפהפה, מעורות משובחים וקשת צבעים מדויקת ועליזה.

לחורף הזה ומתוך השראת מגפי העבודה הגבריים הקלאסיים – שעברו עידון והותאמו לנשים בעלות אופי פראי, מרדני ועצמאי (בדיוק אנחנו)– הכינו ליאור וקרני קולקציית נעליים שמתחשק למדוד את כולה ולרוץ לחפש שלוליות ברחוב. עם גוונים בשמות כמו קוניאק, פחם, חום חלוד, חמרה או טראפל – תמצאו מגפיים בגובה עד הברך, נעלי עקב נמוכות עם שרוכים דקים, מגפונים בסטייל נעלי עבודה אוסטרליות ועוד. דגם "אומה" ששמנו עליו עין ורגל, הוא מגפון מעור עם עקב לא מאיים, חזית מעוגלת ויפה ותיפורים במראה נשות המאה הקודמת שקיבלו טוויסט מגניב (משהו כמו לורה מבית קטן בערבה פוגשת את וונדר וומן) בעזרת גוון צהוב-חלמון, עור רך וגמיש פלוס ריצ'-רץ' אלכסוני. מדדנו בבית עם מכנסיים, ניסינו על טייץ אפורים, עברנו לגרביונים עם חצאית, שאלנו את השליח מהסופר – והמסקנה: מדובר בבינגו.

מגפון מדגם "אומה" – 975 ש"ח (קיים גם באורך גבוה יותר, ובצבעים נוספים)
להשיג ב-Liebling, בר כוכבא 63, תל אביב, טל':03-5251020

[PSGallery=2jujcq1k56]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה