25 ביוני, 2013

קיט קיץ

אספנו יחד ארבעה עניינים צבעוניים ומעודדים שיעזרו לנו לעבור בשלום את ימי הקיץ המהבילים. כמו היום למשל. או כל יום עד אוקטובר

מה יש בערכה ארוזה ומסודרת יפה מראש שכל כך קונה אותנו? לא ברור. אבל היישות הצרכנית שלנו כנראה עצלנית כל-כך, שהיינו שמחים לו כל החיים היו מאורגנים בסטים נשלפים לפי הצורך: "ערכה למיגרנה", "קיט לממתין בקופת חולים", "מארז למתלבטים לפני גירושים", כאלה. תודו שעלינו על סטארט-אפ (גוגל, אנחנו פתוחים להצעות).

ואם אף אחד לא יכין לנו אחת, החלטנו להרכיב בעצמנו ערכת קיץ מאולתרת בארבעה צבעים, שהופכת כל יום חמסין סתמי למשהו נסבל ואולי אפילו כיפי (שקט, לא אמרנו את זה). תארזו לנו שתיים טו גו:

#1 סבון טבעי Medimix ירוקשקוף
למה דווקא זה – כי מאז שגילינו את הסבון ההודי-איורוודי הזה בצימר, השתנו חיי המקלחת שלנו. מדובר בפלא מחברת cholayil הוותיקה, שעוקף בקלות את כל הסבונים הכבדים עם הכימיקלים הקרמיים והרפואיים. הסבון שלנו (יש עוד 2 סוגים) עשוי מגליצרין צמחי ותמציות צמחי-מרפא הודים, מתאים לעור יבש ולשימוש על עור הפנים והגוף. התמכרות קיצית.
מדד הרעננות – נתחיל מהצבע הירוק השקוף (שהכי עושה חשק לצלול במרק מלפפונים קר) ונמשיך ברעננות והניחוח הנקי שהוא משאיר על העור. קנו לכל חבר בבית.
כמה ומאיפה – 19-25 ש"ח (ל-75 גר'), ברשת עדן טבע מרקט, "טיפת שמן" וחנויות טבע.

#2 רדיו צהוב למטבח של Tivoli Audio
למה דווקא זה – כי המותג שהוקם לפני למעלה מעשור בבוסטון, ממשיך למרות כל האייפונים והנגנים – להציע מכשירי רדיו יפים וטובים כמו פעם, עם איכות שמע שלא מהעולם הזה. תשכחו ממיקס ביוטיוב או להגביר את הטלוויזיה. זה הריל-דיל.
מדד הרעננות – הדגם שאנחנו מתכננים לשטוף איתו כלים במטבח כל העונה נקרא Model-1 בצבע Frost White מבחוץ וצהוב חמניות מבפנים (הכי קיץ), מציע עיצוב רטרו והפעלה פשוטה, עם תיבת תהודה מעץ, רגישות קליטה מתקדמת ואפשרות להוסיף עמדת עגינה לאייפון שלכם, נודניקים.
כמה ומאיפה – 1,300 ש"ח, מהחנות של Tivoli Audio (ושווה לבדוק שם גם את ה-ipal הנייד או הסונג-בוק הדיגיטלי והנתלה).

#3 שלגון אדום "טוויסטר" של שטראוס
למה דווקא זה – כי יש בו רק 69 קלוריות והן לגמרי מסדרות את הקרייבינג.
מדד הרעננות – גם שרבט ארוך וסיבובי, גם בטעמי וניל אבטיח וענבים (כל מה שחיפשנו בסלט קיץ), ואפילו שהוא פונה לילדים (מסדרת "הרפתקאות מקס"), זה לא עצר אותנו לרגע.
כמה ומאיפה – 7 ש"ח (ל-66 גר') בקיוסקים וברשתות המזון.

#4 בגד ים שני חלקים שחור, מהקולקציה החדשה של עינת קליפר
למה דווקא זה – כי הבדים הנעימים במראה וינטג'-עדין שעינת בוחרת פשוט אוהבים את הגוף שלנו, ותוכננו במיוחד להתאים לגזרות ומבני גוף נשיים שונים (כולל מידות גדולות ולהריון).
מדד הרעננות – מדובר בסט הכי מבין, שמורכב מגופיה ארוכת גזרה ותחתונים גבוהים (אפשר לקנות בנפרד ולבחור תחתונים מכל גזרה ומידה) עם סגירת כפתור מלפנים וקשירת איקס מתכווננת ויפהפייה בגב. לתמיכה בחזה תקבלו פס גומי חזק, נוח ומעולה (עד קאפ D).
כמה ומאיפה – 520 ש"ח (מיוצר בארץ בתנאי שכר הוגנים, קיים במגוון צבעים ומידות), מהחנות של המעצבת עינת קליפר (ויש עוד המון דגמים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה