03 במאי, 2010

קיש לכל פועל

אין כמו להתנחם בזרועותיו של הקיש הטעים ב"לחמים", שמקבל אותנו בדיוק כמו שאנחנו

הנה לכם כלל: כשאנחנו באמת רעבים, לא יעזרו כל הסביצ'ות שבעולם. כשאנחנו באמת רעבים אנחנו רוצים לאכול משהו משביע ואם אפשר שלא יהיו משולבים בו שרימפסים, כמהין או זעפרן. במקרה כזה נשמח לקבל אוכל איכותי אבל לא מתיימר, משהו שלא מקבלים על צלחת לבנה בגודל של חללית, עם עדיפות למשהו שקונים ליד דלפק ומקבלים בתוך שקית נייר. ולאן כל זה מוביל אותנו? ללחמים. המקום האידאלי לאוכל טעים ופשטות מרגיעה (כן, כן, לפעמים קיש הוא רק קיש).

ועכשיו, עם פתיחתו של הבר החדש של הרשת, ממש ליד המאפייה, הגענו למסקנה שאם יש משהו שיכול ללכת טוב עם אלכוהול הם הלחמים המדהימים שלהם (אחרי זה אין סיכוי שנסתפק בזיתים דפוקים ליד הסטלה שלנו). אבל עוד לפני הבר יש את המאפייה הוותיקה ומזמן לא ריירנו על הקישים המהממים שמשמחים אותנו כמעט כל יום שישי כשאנחנו חוזרים מחדר הכושר (בפעם הבאה שאתם נרשמים למכון תבדקו טוב טוב שאין מאפיה בדרך ממנו הביתה). במעמד מכובד זה נציין לשבח את קיש הבטטה והגאודה ואת קיש הבצל והכרישה שהיו שם בשבילנו גם ברגעים הכי קשים (להלן – רעב קשה ועצבים רופפים) ולא אכזבו אותנו גם כשאיימנו להשמידם. הבצק הפריך והנימוח והמרכיבים הטריים והריחניים הופכים את המעדן הזה לחוויה קולינרית מאד מספקת.

ושוב אנחנו נוכחים לראות איך אוכל טעים יכול לספק לנו נחמה אמיתית, להשכיח את צרותנו ובעיקר להשכיח את העובדה שכרגע חזרנו מאימון ואולי לאכול קיש זה לא רעיון כזה מדהים.

קיש אישי – 24 ש"ח
לחמים, החשמונאים 99, תל אביב, טל': 03-5618111

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה