18 בספטמבר, 2022

קנו לעצמכם מתנה לחג

אם אתם לא חווים התקף חרדת חג בזה הרגע, כדאי שתבדקו את עצמכם. בואו לבחור כבר מעכשיו מתנות מסייל החגים הגדול במרקט, ולדאוג מראש לאיזו צלחת למארחת, חצאית לאחיינית או פשוט גיפטקארד שווה מאוד לדודה ולדוד. הבהלה למילוי העגלה - מ-ת-ח-י-ל-ה!

הבולמוס למייבש חסות. סייל החגים הגדול השתלט על המרקט. צאו לדרך!

אם אז איפה אנחנו תופסים אתכם מבחינת מדד ההיסטריה? בואו נבדוק דופק: שריינתם לפחות 3 כסאות מהשכנה? 12 גפילטע מהמעדניה? זר קאלות וסייפנים מהפרחנייה? דאגתם שמישהו אחר יביא תוספת / קינוח / את סבתא? והכי חשוב – קבעתם תור לחידוש דרכון דחוף לערב חג (שיהיה…)? ככה חשבנו.

בקיצור לא חסרות לכם ולנו מטלות והתקפי חרדה כתרי"ג גרעיני הרימון. כדי להוריד לפחות את סעיף "מה קונים למי" – פנינו לפאנל המומחים של מרמלדה מרקט (בכל זאת, אנחנו משרד ליד) – לקושש עצות והמלצות שוות בתחום. הנה הווישליסט החלומי שהרכבנו, בהשתתפות מתנות מעמוד סייל החגים הגדול וההו-כה-שווה שמחכה לכם במרקט, עם הנחות שמתחילות ב-20% לפחות, ונגמרות עד ערב החג!

את כולן נשמח להעניק (שלא לומר – לקבל…). מוזמנים להעתיק, לקחת השראה, לסמן מה הולך למארחים, מה לאחיינים, או פשוט ללכת על גיפטקארד משמח לכולם, שכוחו יפה בשלל חנויות המרקט.

רק אל תשכחו להחליט מה אתם משאירים לעצמכם, שהרי אמרו חז"לנו – "אם אין חבק לי – מי לי??".

סייל החגים הגדול במרמלדה מרקט – החל מ-20% על אלפי מתנות ופריטים שווים (בתוקף עד ערב החג, 25.9.22)
לבחירת גיפטקארד לשלל חנויות המרקט, במגוון עיצובים ובכל סכום לבחירתכם – בואו הנה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה