04 במרץ, 2013

קרב תרנגולים

המותג הצרפתי "לה קוק ספורטיף" השיק חנות דגל והעלה בנו זכרונות ילדות. תפסו לנו זוג, אנחנו בדרך

ממש לידנו, כשהיינו קטנים, גרה משפחה מהסרטים. האבא סוכן נדל"ן מצליח, האמא עו"ד שאפה, והילדים – נרדמים בלי לעשות צרות. כל שבת, כשאנחנו טוחנים שלווה מול הטלוויזיה, הם פתחו בתחרות אופניים מסביב לשכונה או משחק טניס זוגות משפחתי, והכי גרוע – תמיד התלבשו מכף רגל ועד ראש ב-"לה קוק ספורטיף" שהביאו מפריז, ה-מותג שמגדיר מחדש למה מתכוונים כשאומרים ספורט-אלגנט.

אז נחשו מה? באיחור אופנתי של מאה וחצי, מגיע "התרנגול הספורטיבי" הזה רשמית גם אלינו. רק לזה חיכינו כדי להפשיר את המנוי לסקווש. הלייבל שהוקם ב-1882 (!) ומשתבח מאז כמו קוניאק, נולד במוחו של אמיל קאמוסט ממחוז רומילי סור סאינה (הנחשב אזור ייצור הלנז'רי הטוב בצרפת), שהחליט לשלב בין שתי אהבותיו – פריטי הלבשה נעימים וספורט. נשמע מניופיק. בתחילת דרכו, ייצר בגדי ספורט בלבד ואף העניק חסות למועדוני כדורגל שאנחנו לא יודעים לאיית. באמצע המאה הקודמת, התווסף לוגו התרנגול הגאלי המפורסם לכל פריט, התרחבו קווי ההשראה גם לבגדי פלז'ר ותובלו עם טעמי וינטג' צרפתים. קחו את כל המוטיבים האלה ותקבלו קולקציית נעליים ובגדים לגברים ונשים שתרגישו בה נבחרת פריז לאולימפיאדה, אפילו כשאתם יורדים לקנות שוקובו בפיצוציה. עונת הקיץ שנחתה כאן מבוססת על מסורות של רכיבת אופניים אורבנית, שייט וכו', ומשדרת כולה ספורט-סטייל – החל מהתיק ועד הכובע. זה אומר, שגם אם אתם לא פותחים את היום בחתירה בירקון, תוכלו בכל זאת לתת ביטוי לשארפובה או פלפּס שבכם, ולהפגיז במשרד חולצות פולו נקיות, ג'קטי רוח יפהפיים, מכנסי ברמודה מחויטות, חצאיות-מכנסיים מיוחדות לרכיבה, אוברלים קצרים בצבעי ניאון; וכמובן – סניקרס מבד בשילובי צבעים שיעשו לכם חיים קשים, בכל דגם אפשרי: שטוח, על עקב נסתר, או מוגבהות עד הקרסול.

לנו למשל יש כבר סניקרס שחורות קלאסיות (כמו בתמונה למעלה), שמשרתות אותנו בכל עונות השנה וגורמות לנו להרגיש הכי פריז 1977.

Le Coq Sportif, קולקציית אביב-קיץ 2013 בישראל: נעליים – 299-449 ש"ח, ביגוד – 199-399 ש"ח.
להשיג בחנות הדגל הראשונה בישראל – שינקין 6, תל אביב. או בחנויות אופנה מובחרות, לבירור נק' מכירה קרובות – טל': 08-6230322. עמוד הפייסבוק (סרטון הקולקציה).

 

מחכה שיתפנה תל אופן. לה קוק ספורטיף, הביגוד




נהנית בירידות ללה גרדיה. לה קוק ספורטיף בישראל




חצאית רכיבה. מתוך קולקציית אביב-קיץ 2013


 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה