07 באוגוסט, 2011

קרן קיימת

קרן אסף משלבת את כישרון האיור שלה במותג התכשיטים שהקימה Wild Thing

אם היינו צריכים לבחור בכישרון אחד מרכזי שילווה את מהלך חיינו היינו בוחרים – לדעת לאייר. מדובר באחד התחומים הכי פרקטיים (ברכות ליומולדת, קישוטים לסוכה, וכו'), והכי סוחטי מחמאות שיש. קחו למשל את קרן אסף מ-Wild Thing, מאיירת מוכשרת, שלקחה את הכישרון הזה צעד אחד קדימה ושילבה אותו בביזנס שלה. ובצדק.

קרן היא מעצבת מוכשרת, שסיימה ב-2007 את לימודיה במגמת עיצוב תעשייתי ב"בצלאל", אך פנתה לאחר מכן לעסוק ולפתח בעיקר את האהבה הגדולה האמיתית שלה – איור קלאסי (ומהמם יש לציין). לפני שנה בערך, החליטה לנסות לראשונה לשלב בין הידע המקצועי שרכשה בלימודים ובין אלפי האיורים שתפסו אצלה כל דף חלק בבית – והקימה את מותג הארט דיזיין שלה – Wild Thing, המציע תכשיטי תלת מימד שצוירו על ידה ידנית.

יש תליון בצורת מטוס נייר, צפרדע אוריגמית, כתם דיו גדול, שפם, דג יפני, קוביה הונגרית, או מקבץ אותיות ABC דקיקות שמצטופפות להן אחת ליד השניה. כל תליון (העשוי אגב פליז מצופה זהב 24 קראט) צויר כאמור ראשית על ידי קרן, אך בשילוב הטכניקות והטכנולוגיות שלמדה, הועבר מהדף – לשרשרת. בקרוב יצטרפו לתליונים ולעגילים היפים גם האיורים המקוריים של קרן, הלקוחים מעולמות וסגנונות איור שונים ומהפנטים. ובינתיים, אנחנו לגמרי מתכננים על תליון קרני הצבי שבתמונה (המופיעות גם בלוגו המותג). לידיעתכם.

שרשראות מאוירות של קרן אסף – 130-230 ש"ח (תליוני פליז מצופים זהב 24K, על שרשראות גולד-פילד)
להשיג בדוכן של Wild Thing בשוק המעצבים של דיזנגוף סנטר (תל אביב), ברשת חנויות "סוהו" ברחבי הארץ, "ריבולבר", "אנה קיי", ו-"שיחת בנות". או דרך חנות ה-ETSY. לפרטים נוספים – 054-6355496 (קרן), [email protected]

 

 

דג בסגנון מגנה יפנית. Wild Thing

 

 

מזהים את הקרניים? איור מאת קרן אסף

 

 

[PSGallery=7giclnljjf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה