03 ביוני, 2018

קשב וריכוז

אתר מקסים ופשוט להפעלה מציע לכם מגוון של קולות רקע להגברת היעילות או מידת הרוגע הנחוצה לכם. שקט, יש לנו חדשות מרעישות

יום ראשון. אנחנו לא צריכים להוסיף מעבר לזה, נכון?
ובכן, אל דאגה. עד שיעבור חוק "שלושה ימי עבודה", מצאנו את הדבר המרים הבא שיעזור לכם לשרוד עוד בלאדי סאנדיי:

הכירו את האתר המרעיש NOISLI ובו עמוד בית אחד עם 16 אייקונים יפים (על רקע צבעוני מתחלף בצבעים נעימים), כאשר לחיצה על כל אחד מהם מעמידה לרשותכם כל קול-רקע שעוזר להתרכז ולהתפקס, או דווקא להפחית לחץ ולהירגע. רק תבחרו. יש את הקלאסיקות המדיטטיביות – סאונד של יער, גשם, עלים או גלים. יש הברקות כמו מדורה מתפצפצת, רכבת על פסים, בית קפה הומה, ליל ירח מלא, מעיין מפעפע, סופת ברקים ועוד. ויש אפילו כפתורי רעש לבן / ורוד / או חום (הכי מלטף). אבל השוס? לשלב. כך גילינו למשל שאש בוערת עם מכונת אספרסו שורקת ממקד אותנו סופּר. אבל גם צרצרים מול מאוורר עשה את העבודה (כדי שנוכל לעשות את העבודה). אפשר להדליק ולהאזין לכמה רעשים במקביל, אפשר לבקש מהאתר לבחור שילוב רנדומלי ולהתנסות, ואפשר ללכת על מיקסים מומלצים שנמצאו כיעילים וממקדים ביותר או הכי מרדימים. יש לכם מזגן-מטפטף לצד מפוח עלים? יעזור לנו.

למתקדמים ולמתמכרים מומלץ לפתוח חשבון חינמי, שמאפשר לכתוב ולערוך טקסטים תוך כדי עבודה על האתר, מודד את זמן היעילות שלכם (עד כה: 27 שניות בלי לברוח לטלגרם!) ואז לשתף בפס-הקול שהכי תרם לכם.

לסיכום: זה טוב כשהשקט רועם מדי. זה מעולה להסוואת העובדה שאתם עובדים מהבית או שנשארתם אחרונים במשרד. זה חיוני כשאתם שומעים פתאום שיחה אישית-מדי של הבוס (איציק, תרשה לילד כבר אקס-בוקס!). זה בינגו כשכל מוזיקה מזיקה (ונמאס להעביר פרסומות ביוטיוב באמצע מחרוזת ג'ורדלישית). פשוט עברו ל"נויזלי" ותנו לעצמכם לשמוע את הקולות בראש שקט.

לאתר Noisli

 

יש לכם ציפורניים מקלידות עם רינגטון של טוי? NOISLI

יש לכם ציפורניים מקלידות עם רינגטון של טוי? NOISLI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה