21 בפברואר, 2011

קשקוש אחד גדול

בובות הקשקוש החדשות של "מנואלה" יוציאו מהקטנצ'יק שלכם את הקדישמן החבוי בו (ובעיקר ימשכו את תשומת לבו מהקירות הלבנים בבית)

אתמול נזכרנו בביקור טראומטי במיוחד שחווינו כילדים בבית של איזה דודה, שהציבה בפנינו חבילת צבעים, חוברת צביעה קטנה והתניה מאתגרת: לא לצאת מהקווים, לא לקשקש על הקירות ולא להתקרב לספה ("בדיוק שמתי שעוונית חדשה"). אחרי שעה, כשהסתיימו השיחות של המבוגרים בסלון (בעד/נגד/בגין/סאדאת) מצאה הדודה הנחמדת-נחרדת את חבילת הצבעים סגורה כחדשה, ואותנו עסוקים ביצירת פרסקו משגעת על הקיר עם החומר הבא הכי זמין: אצבעות מלאות בטוב-טעם (זוכרים?).  

בדיוק על ההתניות הללו חשבה מירב פלם, המעצבת מוצרי ילדים ופעוטות ללייבל שלה Manuella, שאנחנו משתגעים עליו לא מעט, כשיצרה את סדרת בובות הקשקוש הגאונית שלה. אל הבובות הראשונות בסדרה (בצורת דמויות בן ובת) נוספו לאחרונה גם צמד בובות חדש של פיה בעלת כנפיים וגיבור עם גלימה, וכולן יחד מעוצבות בקווים כלליים, מחוסרי מאפיינים מוגדרים – ורק מחכות שיקשקשו להם את הצורה. גם הפעם נוצרו הדמויות החדשות מחומר מיוחד, עמיד ביותר ונעים לליטוף בשם טייבק (Tyvek) המשמש בדרך כלל ליצירת מפות גיאוגרפיות, צמידי כניסה לפסטיבלים (נו אתם יודעים, מהסוג הבלתי קריע בעליל) או מדי עבודה אטומים וסטריליים – אשר ניתן לכיבוס במכונה רגילה ויוצא תמיד חלק, נקי ומוכן לציור חוזר שוב ושוב ושוב.  

כל בובה מגיעה כבר עם ערכת טושים רחיצים (פרט חשוב במשוואה), כך שניתן מיד ואיך שפותחים את האריזה היפה – להתחיל ליצור אילו דמויות שמתחשק לגמדים שלכם: פיה עם נמשים וחיוך אדום, גיבור עם גלימה ירוקה ומשקפי שמש, חבר תאום עם מוצץ וכובע או חברה עם שמלה מנוקדת. וברגע שנמאס – לתת לאמא ואבא לכבס ולהתחיל הכל מהתחלה. את בובות הפיה והגיבור החדשות והרכות ניתן אפילו לתלות מהתקרה כמובייל ולהניח לאימפרסיוניסט שלכם להירדם מולן בכיף.

בפעם הבאה שהילד יושב באמצע הסלון המעוצב והלבן וה-הרגע-הייתה-עוזרת עם מבט של אמן מיוסר – תדעו שאפשר לפתור את העניין בצ'יק צ'ק. זה ממש קשקוש.

בובות קשקוש מתכבסות "פיה" ו"גיבור" – 99 ש"ח (10% הנחה בקנייה ישירה מסטודיו המעצבת)
להשיג בחנויות בוטיק ומתנות ברחבי הארץ כמו "סוהו", "דלארטה", "הרמוני", חנות מוזיאון תל אביב, וברשימת חנויות עיצוב בעולם המופיעה באתר (כולל רשת "אמריקן אפרל"), או ישירות מסטודיו "מנואלה", השקמה 241, מושב גינתון, טל': 08-9255455, [email protected]

 

להירדם מול אמנות. בובות קשקוש "פיה" ו"גיבור" של Manuella

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה