11 באוגוסט, 2010

ראלי ילדים

שריל רז מאוהבת בעגלת תאומים מעולה שמאפשרת לה לדהור ברחובות העיר כאילו כלום לא קרה

סוציולוגים טוענים שהמשבר הכלכלי העולמי הביא לגל ילודה (בייבי בום) שאת תוצאותיו ניתן לראות היטב במגרשי המשחקים החל מהחודשים האחרונים. כנראה שבמקום לצאת לבלות ולבזבז העדיפו צעירים מכל העולם להישאר בבית ולעשות ילדים.

איכשהו גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה וכשהבת האמצעית שלי היתה כבת חצי שנה בלבד גיליתי שאני שוב בהריון.

מהר מאוד התאושתתי והבנתי שאין לי ברירה אלא לקפוץ למים העמוקים. אחד הפריטים הראשונים שחיפשתי עוד כשהייתי בהריון היא עגלת תאומים. רציתי כזאת שתמלא אחר הצרכים התל אביביים המאד ברורים שלי: כמי שמרבה ללכת ברחבי העיר במדרכות צרות כשמכוניות מחנות עליהן חיפשתי עגלה קומפקטית שלא תהיה ברוחב טנק. לאחר חיפוש ברשת מצאתי באינטרנט את העגלה של "Phil & Teds", עגלה המיועדת ל"תאומים איריים" – אחים שהפרש הגילאים ביניהם הוא לא יותר משנה וחצי.

העגלה של "Phil & Teds" היא קולית בטירוף והיא האופציה השפויה לעגלת תאומים.
אפשר להיכנס איתה בכל דלת ממוצעת, למעליות או לעבור במדרכות הצרות של תל אביב. ניתן לשלב את העגלה בקומבינציות שונות: שכיבה וישיבה או שני מקומות ישיבה אחד אחרי השני.
ברגע הראשון נראה מרתיע להושיב ילד במקום האחורי אבל אני יכולה להעיד שהילדים שלי "רבים" מי ישב מאחור והבן הגדול שלי אמר שהוא מרגיש במושב האחורי כמו נהג של מכונית מירוץ.

האתר של "Phil & Teds" מעוצב בהמון הומור וניתן לראות בו פריטים מעוצבים נוספים ובעיקר כיסא אוכל יפהפה שיכול לשדרג את הלוק של המטבח (תחליף לכיסאות האוכל המגושמים שיש בשוק).

אני אישית ייבאתי באופן עצמאי את העגלה מחו"ל אבל היום כבר אפשר לקנות דרך מפיצים ישראלים באינטרנט.
וכך, לאט לאט התחלתי לראות את בנות השכונה שלי מצטרפות ורוכשות את העגלה המעולה הזאת. הבייבי בום אכן נותן את אותותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה