23 באוקטובר, 2012

ראש בלטה

אריחי הבטון המעוטרים של "נגה" יהפכו את הבית שלכם לסנסציה מ-וולפייפר. שומשום, אנחנו צריכים לדבר

יש לנו זוג חברים מרגיזים, שתמיד מזמינים לקפה אצלם בדירה התל אביבית, שלא שופצה משנות ה-50 – רק כדי להוציא את העיניים: התקרות גבוהות שבא למות, הפרזול בחלונות צריך להיות מוצג במומה, ויותר מפעם אחת שקלנו להרים להם את המרצפות המאויירות מהשירותים ולהדביק על המאובקות שלנו. לפחות בעניין האחרון, נראה שמצאנו פתרון: בני הזוג אפרת ושלמה שוחט מסטודיו "נגה" לאריחי בטון מעוטרים, עוד יסדרו לנו יום אחד כתבת שער ב"בית & נוי".

אפרת שמגיעה מתחום עיצוב טקסטיל, מספרת שתמיד נמשכה לעצב בבטון, אך כיוון שלא מצאה אריחים שאהבה, החליטה לייצר בעצמה ולתת מענה רחב לתחום. בשמונה השנים האחרונות, מביתה בכפר אוריה שליד בית שמש, מעצבת אפרת סגנונות שונים של אריחים עבים, איכותיים ומהיפים שפגשנו: יש קלאסיים במשחקי שחור-לבן גיאומטריים, יש פרחוניים בסגנון פרובנסלי-כפרי, יש תלת-מימדיים בולטים למרפסת ולגינה, יש מודרניים, או וינטג'ים, ועוד ועוד. לאורך השנה מוסיפה אפרת עיצובים חדשים, כך שכיום תוכלו להתלבט בין 100 דוגמאות שונות, שכל אחת ניתנת להתאמה לצבעים שאתם בוחרים מתוך תפריט ה-"שוקולדות" שבמקום (קוביות צבע קטנות). מעבר לפרויקטים פרטיים, מתמחה הסטודיו גם בעבודות שימור ושחזור עדינות: בפעם הבאה שאתם במתחם "התחנה" למשל, נסו לנחש מי מהמרצפות נוצרה אצל אפרת והותאמה בדיוק למקור (כולל אפקט שיוף מיוחד, כדי שיראו כאילו כבר דרכו עליהן מאה שנה לפחות); ואותו כנ"ל גם בבית העירייה בביאליק, מבנה הבנק היוקרתי בשד"ל 4 בת"א, מלונות בוטיק ועוד. מי שרוצה, יכול להתייעץ עם הצוות ולשמוע על טרנדים עתידיים בתחום, או להגיע עם תמונת רצפה עליה גדלתם ותרצו לשחזר, או הכי כיף – פשוט לפתוח את הסימולטור החכם באתר שלהם ולשחק שעות עם מגוון האפשרויות מהקטלוג (זהירות, ממכר יותר מפריסל).

שקט, מפנטזים.

אריחים מעוטרים ומובלטים – החל מ-180 ש"ח למ"ר (לאריחי צבע אחד חלקים, לא כולל מע"מ)
לפרטים נוספים – "אריחי נגה", נא לתאם הגעה מראש – חדר תצוגה בכפר אוריה או בתל אביב, טל': 02-9922044. שווה להציץ בסימולטור או בגלריה שבאתר.

 

מי החדר הכי יפה בבית, מי? אריחי נגה


 

[PSGallery=civsuaarjo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה