27 בפברואר, 2012

רד עלה, עלה והירדם

הערסל של "ניע נוח" לפעוטות עוזר לשחרר את הידיים, הפיטבול והמנשא - ומרדים לנו את הבייבי תוך נדנוד וחצי

מי שקיפץ כל הלילה בריקודים אינדיאניים כשתינוק זערורי צורח בזרועותיו, יודע להעריך כל המצאה שמפנה את ידיהם הדואבות של הורים טריים. למשל, טלפון סלולרי מתקדם (שמאפשר לקרוא לסבתא בדחיפות), או ערסל שמחקה את החיבוק/נדנוד האמהי/אבהי באופן כה משכנע, עד ששוקעים בתוכו בנמנום נעים ושוכחים מהגזים המטרידים.

ערסל מפנק כזה, שמתנדנד ברכּוּת לצדדים ובעדינות מעלה-מטה – פיתחה תמר רוזמן, מדריכת סנפלינג במקצועה המתגוררת בכליל שבגליל. תמר המציאה את "ניע נוח" כשנולד בנה השני, נח, שהתקשה להירדם, והמשיכה לשכלל את המוצר לבקשת שכנים וידידים, שנדלקו גם הם על המתקן הגאוני. ה"ניע נוח" עשוי בעבודת יד מבד רך וגמיש במגוון צבעים, נתלה על קפיץ חזק מהתקרה (תקרת בטון, כמובן), מגיע עם מוט מרחיב בעל סוגרי סקוץ' שדואג לפתוח לרווחה את הערסל, וגם מציע פטנט שרוך בצידי הערסל המייצר צורה של דפנות בטוחות (אם תרצו לשדרג – אפשר אפילו להוסיף כרית קטנה) – אך מקבל את צורת גופו של התינוק ועוטף אותו בתנוחת ערסול נעימה. תנועת הקפיץ דואגת לנדנוד אנכי, ולדברי תמר מקלה על כאבי בטן, תורמת לשינה טובה, והכל ביחד מאפשר לכולם – תינוקות והורים כאחד – לשכב במנוחה ולנשום לרווחה.

לעולם לא נדע בוודאות, אבל נדמה לנו שככה בדיוק הרגשנו בתוך הרחם. ואם זה נכון, נשאלת השאלה המתבקשת: למה אנחנו אף פעם לא יודעים להישאר איפה שטוב לנו באמת?

ערסל "ניע נוח" – 280 ש"ח (משלוח עד הבית – 35 ש"ח, משלוח בדואר – 10 ש"ח, אפשרות לאיסוף עצמי בתל אביב ובכליל). הערסל מיועד לגילאי 0-15 חודשים, ולתלייה בתוך הבית. שימוש ותלייה על אחריות המשתמש. יש אפשרות לרכישת קפיץ רך יותר, המיועד לפגים ומגוון אביזרים נלווים.
להשיג בחנות של "ניע נוח". לפרטים נוספים ורכישה דרך האתר – www.nianoah.com או בטל': 050-3232102.
לחצו כאן לסרטון הדגמה מתוך האתר.

 

 

מנוחת הלוחם. "ניע נוח" (צילום: שחר גל-נור)

 

 

הפרטים שעושים את ההבדל. פטנט שרוכים בצידי הערסל וכרית ניע נוח (צלומים: שחר גל-נור)

 

[PSGallery=amxpt67ssb]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה