09 בדצמבר, 2013

רהיט בראש

גלעד שחר הנגר עושה בשתי ידיים ובגיל 24 יצרות פאר מעץ וחלומות

כל מי שעבר דירה בחייו יודע את חוק הזהב: מה שלא הורכב על היום הראשון, תוך כדי המובינג, פשוט לא קורה. ובזמן שאנחנו חיים כבר שלוש שנים עם נורה חשופה במסדרון, יש לנו חברים חכמים שמתכננים בית, ומתכוונים עוד לפני היתר הבניה – לעבור דבר ראשון אצל הנגר החתיך גלעד שחר. צודקים.

בגיל 24, עם רזומה של שנתיים בלבד בתחום ותעודת סיום מקורס הנגרות של לשכת העבודה – גלעד כבר יכול לטפוח לעצמו על השכם ולהשאיר לכולם אבק. הרבה אבק. רהיטי העץ היפהפיים שגלעד מכין במו ידיו, כבשו את לבנו. מה שנקרא – וולפּייפּר, הכינו מקום לכתבת שער. בכל כסא, כורסא, הדום, מיטה, כוננית או יחידת אחסון שגלעד מעצב – תמצאו קווים אלכסוניים מובחנים בצידי הרהיט שמזכירים קצת מערכת כוכבים. גלעד מספר שהכול התחיל אחרי שעזב את החוג לפילוסופיה, ועבר לבנות רהיטים בגלריית "בלומפילד" של אחיו עופר המוכשר לא פחות (וזה עוד כלום לעומת האחות אפרת, שמעצבת תיקי גב הורסים בסגנון איטלקי. חבר'ה הפרזתם עם הגנים המשפחתיים). תוך זמן קצר, עבר להיות נגר ומעצב הבית, שמכין הכול בעצמו – החל מעיבוד העצים מאפס ועד ירידה לרזולוציות הכי קטנות. כל מי שרוצה יכול להגיע ולהתרשם מהדגמים שיצר עד כה בגלריה או הכי טוב – להזמין את גלעד הביתה ולבנות איתו את רהיט החלומות שלכם בהתאמה אישית. בין אם מדובר בשידת החתלה או מכתבה לתסריט שלכם – התוצאה תמיד מרהיבה ביותר, משדרת ניחוח אירופאי פינטרסטי מובהק, ומרמזת כי באלו הידיים – הבחור עומד לנסר את העולם.

תמ"א 38 או לא – ברגע שאנחנו מתארגנים על פינה פנויה בבית (רקסי, אנחנו צריכים לדבר), גלעד אתה יותר ממוזמן. איקאה, אל תחכי לנו ערה.

גלעד שחר הנגר – טווח מחירים תלוי ברהיט (זמן עבודה- בערך חודש וחצי).
לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק,  טל': 054-773-8148 (גלעד), או בגלריית "בלומפילד", נחום גולדמן 3, יפו.

 

 

מוכנים לביקור של "בית ונוי". יחידת מדפים של גלעד שחר

 

 

 

עושה חשק לכתוב עבודת סמינריון. מכתבה וכסא של גלעד שחר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה