16 במאי, 2011

רוחות מדבר

טוניקה בהדפס אפריקאי של "אווה מנדלבאום" הצליחה לקרר את החדר במעלה או שתיים. גם משהו

פעם הקיץ היה הרבה יותר קל למשתמש. לא היו לנו מזגנים והגוף שלנו הסתגל למזג האוויר החדש בלי טלטלות מיותרות. היינו לובשים בגדים קלילים בלי לפחד שפתאום חדווה מהנהלת חשבונות תוריד את הטמפרטורה במזגן ל- 19 מעלות והלך עלינו. ובכל זה נזכרנו כשראינו טוניקה אוורירית, קלה ונעימה, של המותג הישראלי Eva Mendelbaum, איתה אנחנו מתכוונים לחפש צל כל העונה קרובה.

אחרי שהוציאו קולקציית בגדי ילדים אורגניים מהמתוקות והירוקות שראינו, עברו נועם צוקר ומיכאל ספרר, יוצרי המותג האמנותי והאקולוגי הזה, לבחון את יכולותיהם בעולם מידות הנשים והגברים. לכבוד עונת אביב-קיץ 2011, ובהשראת מראה חוקרי המדבריות הקולוניאליסטים, עיצבו יחד קולקציית מבוגרים ראשונה ל"אווה מנדלבאום", של חולצות כפתורים, שמלות, טוניקות, מכנסיים ואפילו צעיף שניתן ללבוש כטורבן – וקראו לה על שם הרוח החזקה ביותר שמנשבת במדבר סהרה – "שירוקו".

המפגש בין תרבות מערב אירופה המוקפדת והמחויטת, לבין ההשפעות השבטיות – הולידו דגמים כמו שמלה קצרה בגוון פודרה עם שרוולים תפוחים והדפס אפריקאי עדין בחזיתה; או חולצת משי בהדפס אדמדם-חום וחי שהולכת בול עם מכנסי חאקי קצרים ורחבים. אנחנו כאמור העדפנו להתקרר עם טוניקה בהירה באורך הברך (שבתמונה) מכותנת במבוק אורגנית אולטרה רכה, היפואלרגנית ואנטיבקטריאלית, שגם מאדה זיעה, גם מגנה טבעית מקרינה אולטרא סגולה, וגם משמחת במיוחד הודות להדפס גרפי גדול ומהפנט. גם אתם ספיצ'לס?

מדדנו את הטוניקה עם ובלי מכנסיים, התלטפנו עם הבד הנעים והקריר הזה והחזקנו אצבעות שעד שנתקן את המזגן באוטו – תעבור פה איזה שירוקו קטנה.  

טוניקה בהדפס אפריקאי – 290 ש"ח (במידות 36-42)
להשיג בסטודיו של אווה מנדלבאום, שפע טל 8 (שכונת מונטיפיורי), תל אביב, טל': 03-5329422; וגם בחנויות הבוטיק "רזילי" (קניון רמת אביב; קניון גבעתיים; וקניון "שבעת הכוכבים", הרצליה); "גברת לוין", מסריק 19, תל אביב; "גוטיק", אנצו סירני 32, גבעתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה