10 בינואר, 2011

רוח וצלצולים

קו מעילי רוח לגברים שעיצב דורון אשכנזי – כיסה אותנו מכל הבחינות

משב הרוח הכי קטן עובר פה – ואנחנו נכנסים להיסטריה: "איפה הפּוך השווה?"/ "איפה כל מפזרי החום בבית הזה?"/ "הדלקת לי את הדוד?!"/ "מי ראה את הגרביים העבות שלי?" וכהנה וכהנה שאגות טירוף בין החדרים – וזה עוד רק מהצד הגברי בבית.  

כיוון שאנחנו בהחלט לא מתכוונים לתת לו ליפול בשפעת לפנינו (החורף הזה – תורנו!) החלטנו לצייד את החצי היפה שלנו בג'קט חדש, שעיצב דורון אשכנזי. זה כמה שנים שברון הבלייזרים וחליפות הערב – מעצב קו קז'ואל צעיר ומגניב המשלים את הקו הקלאסי שלו, תחת השם "דורון אשכנזי TO GO"; ולאחר שראינו חבר טוב מתארח אצלנו בשבת עם מעיל ספורטיבי – החלטנו גם אנחנו לבדוק את העניין מקרוב.

בקולקציית העונה החדשה, שהורכבה בשיתוף פעולה עם המעצב ירון ברכה בצלאל ומכונה "רכבת הרים", תמצאו פריטים המושפעים באמת מתנועתיות ודינמיות מהירה – כמו מכנסי רוכב הבנויים ממספר חלקים, אריגים דקים וקרדיגנים לא מכבידים, שמאפשרים ללכת שכבה על שכבה – ולקלף בהתאם להתקדמות החורף הדרדל'ה שלנו. אבל אנחנו כאמור חמדנו את קו מעילי הניילון היפים, שהצטרפו העונה לראשונה לקולבי הקולקציה: מתוך ארבעת הצבעים הקיימים (קל כבר יותר להחליף בחור מלהחליט על אחד) סגרנו על כחול מחשמל, בעל צווארון קטן וסיומת תיק-תק נהדרת, בטנת רשת פנימית ומאווררת, פס ריץ'-רץ' כהה ובולט בחזית, ולוק "מצאו אותי בחנות של מגניבים בברלין" באופן כללי.

זהו. אפשר לאפסן חזרה את הדובון מהמילואים, לזרוק את המעיל מהתיכון עם החור "שאף אחד לא רואה", למסור הלאה את העליונית עם הכרס – ולתת לאדון לעשות קצת רוח עם הג'קט החדש שלו. ואף אפצ'י אנחנו לא רוצים לשמוע.  

מעיל רוח – 750 ש"ח (קיים בכחול ניאון, אפור, שחור מט ושחור מבריק. מידות 46-52)
להשיג בדורון אשכנזי, דיזנגוף 187, תל אביב, טל': 03-5272679

[PSGallery=43osf5dp4o]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה