22 באוקטובר, 2009

רוקדים עם כוכבים

בלאק אייד פיז. אופרה ווינפרי. 21,000 מעריצים שרוקדים יחד ברחובות שיקגו. קליפ היסטרי אחד שאין סיכוי שפיספסתם ביו טיוב. אבל אנחנו כאן למקרה שכן

[youtube CVQorfIX84w]

 

את הסרטון הזה קיבלתם חמש פעמים בשעה במהלך השבועיים האחרונים, ואם לא – כדאי שתבררו טוב טוב מי החברים שלכם. בקליפ, שצולם במסיבת פתיחת העונה ה-24 של ה"אופרה ווינפרי שואו" בשדרות מישיגן בשיקגו, נראים הבלאד אייד פיז בביצוע מיוחד ל"I've Gotta Feeling", כש-21,000 מעריצי אופרה מבצעים לצליליו את הריקוד ההמוני הגדול ביותר שהופק עד היום בעיר אחת. אופרה עצמה ניצבת המומה בצד הבמה ומצלמת את הקהל בנייד שלה כאילו הייתה אחרונת הגרופיות, ובסוף השיר צורחת בהתלהבות "זה כל כך קוּל… זה הדבר הכי קוּל בעולם… אני אוהבת אותך, שיקגו!".

אם כבר ראיתם את זה, למה אנחנו מטריחים אתכם שוב? משתי סיבות: אחת, כי בכיף שלנו לקדם סרטון כזה, שעושה מצברוח טוב בכל רגע נתון וגורם לכל מי שצופה בו לבצע תנועות פיזוז סקסיות בכיסא. שנית, גונבה לאוזנינו שמועה שבשבוע הבא (30/10), בשישי בצהריים, יתקיים בכיכר דיזנגוף ריקוד המוני לצלילי "Thriller" של מייקל ג'קסון. הריקוד יהיה שיאו של "הפנינג מייקל ג'קסון" שיוזמת קבוצה בשם "הפקות ספונטניות" בשיתוף מחלקת התרבות של עיריית תל אביב. ההפנינג יתחיל ב-12:30 עם הופעה חיה של להקת "8", ימשיך לריקוד ההמוני שיבוצע ב-14:00 ויסתיים בתחרות כפילי מייקל. אם אתם מעוניינים לקחת חלק בחוויה ולהביא את שיקגו לתל אביב, יש לכם שבוע בדיוק. כדאי שתתחילו לשקול צעדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה