05 באוגוסט, 2010

רוקמת החלומות

אמא משקיענית מפינלנד החליטה לרקום לילדתה המנמנמת חלומות מתוקים שעשויים מעננים, ליצנים חמודים וסוכריות גומי בצורת פילים

כל אמא מתחילה יודעת שדבר הכי נכון לעשות כשהתינוק שלך נרדם זה – לישון. לא לכבס לו את חיתולי הבד, לא לבכות מתחת לזרם המים (אם כי גם זה מאד עוזר להרגשה הכללית) ולא לשטוף כלים. כל שעליך לעשות זה לנצל את הרגעים הקדושים האלה ולאגור כוחות למשמרת האינסופית הבאה (שבאמת אין לדעת מתי תיגמר, איך תיגמר ואם מישהו אי פעם יגיע להחליף אותך.

 

 

ובכן, מתברר שלא כל האימהות הצעירות תשושות ולראיה אמא אחת שלא רק שהפגינה עירנות מעוררת הערצה, יש בה עדיין דחפים אמנותיים ויצירתיים שדוחקים את שעות השינה שלה לקיבינימט. לבחורה האופטימית קוראים Adelle והיא אמא חיונית לתינוקת מתוקה בשם מילה שגרה בפינלנד. כמו שהיא מספרת, יום אחד היא החליטה לדמיין את החלומות של בתה ולעצב סביבה, בזמן שהיא ישנה, סצנות מקסימות וחלומיות ובעיקר – פוטוגניות במיוחד. לדוגמא סצינת תולעת הספרים, או סצינת גולשת הגלים המשכנעת וכן הלאה והלאה לוקיישנים מדומיינים עשויים מחומרים שנמצאים כמעט בכל בית (בפינלנד). את כל התמונות הנהדרות היא מעלה לבלוג שלה MILA'S  DAYDREAMS ששיטוט זריז בו העלה בנו ים של רגשות אשם. איך זה יכול להיות שאף פעם לא התעורר בנו הצורך ליצור שדה תירס נהדר סביב ראשה של התינוקת שלנו ובמקום זה העדפנו לנחור כאילו אין מחר?

 

בקיצור. הנה לכם חתיכה קטנה של שקט. אמא ששומרת על ילדתה בשנתה. רוקמת לה חלומות מתוקים, על פטריות אדומות עם נקודות, גזרים כתומים ובתולות ים שרוקדות במים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה