04 ביולי, 2010

רוקנ'רול, בייבי

חברה אוסטרלית לבגדי פעוטות מקסימים מצליחה לחבר בין עולם התינוקות לעולם הרוק

יצא לנו להתלוות פעם לחבר שנשלח לקנות בגדי חג לתיאומי הניו-בורן שלו (בן ובת). כשחזר הביתה עם קימונו אפור בשבילה ואוברול שחור בשבילו – קיבלנו על הראש אנחנו, החבר, המוכרת, הבעלים והמעצב – שיחת נזיפה מאשתו שלא הבינה איך העזנו לחרוג מקשת צבעי הגלידה הפסטלים.

 

אם תשאלו אותנו, דווקא הבגדים הקטנטנים שאינם משתדלים להיות מתוקים במיוחד, עושים לנו את זה. כמה היינו שמחים לו יכולנו פשוט לשלוח את הדרדס שלנו לגן עם חולצת איירון מיידן או בלאק סבאת' גזורה ולצאת בשלום מול הגננת עליזה. מזל שמותג אופנה אוסטרלי לילדים בגילאי 0-7 ובראש טוב במיוחד – מצליח לפשר בין כולם.

 

מאז שנת 2002, מנסה חברת ROCK YOUR BABY (גם "רוק" וגם "לנענע") להוסיף לחמש החושים שאתם מפתחים אצל הזאטוט שלכם – גם את חוש האופנה, עם עדיפות לכיוון של קוּלנס. מתוך מחשבה על הדור שנולד עם משקפי תלת מימד ביד, מציעה לכם החברה לזנוח מאחור את החמדמדות וגווני הורוד והתכלת – לטובת בגדים הנעים על הציר שבין הוט קוטור צבעוני עם אמירה לבין סגנון פאנק-רוקיסטי. החברה מאמינה כי עוד לפני שהקטנים שלנו לומדים לדבר, יש להם כבר מה להגיד ומזמינה את הננסים להביע עצמם בעזרת הדפסים הומוריסטיים, מנומרים, אייקונים מתרבות הפופ, שמלות פיפטיז מנוקדות, מכנסי מלחים, נעליים עם דוגמת גולגולת, קפוצ'ונים עם קרניים ועוד.

 

מתוך המגוון ההורס הזה שלפנו חולצת "גמדים" מודפסת (בתמונה) כמתנה לגמד חמוד אחר שאנחנו מכירים והחזקנו את עצמנו חזק שלא לקנות באתר החברה גם שמלת סרטים מהממת אחת, שחבל שאין במידה של אמא.

חולצת "גמדים" מודפסת – 69 ש"ח (קיים גם כבגד גוף)
להשיג בחנות המותג המקוונת (משלוח לישראל – 12 דולר אוסטרליים) או ב-"WEDGIE", קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, טל': 09-9510896 (וכעת פריט שני ב-50%)

[PSGallery=tx6gm44o4]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה