27 ביוני, 2011

ריפוי בדרכי נועם

עטרה אופק משחררת את הכתפיים (וגם את האובססיה למתוק) בעזרת נועם ויעל גלעדי: מדקר במחטים סיניות ונטורופתית שיודעים להקשיב לגוף שלכם

הכל התחיל בגלל כתף קפואה. לא ידעתי שככה קוראים לזה, רק שיד ימין שלי כבר לא מצליחה להגיע לכיס האחורי של הג'ינס או לפתוח את החזייה. שמעתי על נועם גלעדי ניסים ונפלאות מקרוב-משפחה שמעולם לא האמין בשום דבר אלטרנטיבי, לא במזון בריאות ובטח שלא בדיקור סיני, אבל אחרי שניאות להגיע אל נועם בזחילה בגלל שתי פריצות דיסק מייסרות ויצא ממנו זקוף ומשוחרר מכאבים, הוא מספר עליו לכל מי שמוכן לשמוע.

עד אותו יום, מניסיון מר שלי ושל אחדים ממכריי, הספקתי לאבד אמון בכל הענף הזה, שנראה לי כמו אוסף של שרלטנים שגובים ים כסף תמורת הבטחות-שווא, אבל בן-המשפחה נשמע משכנע להפליא, וגם המחיר שיחק תפקיד. רוב המְדַקרים דורשים הון לטיפול, אבל נועם מאמין שמרפא חייב להיות זמין למטופליו ויודע שרובם לא יגיעו (ובוודאי לא יתמידו) אם יצטרכו להוציא אלפי שקלים על סדרה של טיפולים. לכן הוא מסתפק בסכום שפוי יותר.

צניעות תמיד קונה אותי, אז באתי. כיום, מקץ כשנתיים, אני מבינה שבאותו רגע התחלתי בבלי דעת מסע ארוך ומרתק להכרת הגוף שלי, מבפנים ומבחוץ. ארבעה טיפולים הספיקו להפשיר את הכתף שלי כליל, גם בזכות תרגילים שקיבלתי מנועם כשיעורי בית והקפדתי לבצע; ובכל זאת המשכתי לבוא מדי פעם, גם כששום דבר לא הציק – אם כדי להיגמל (בהצלחה!) מהתאווה המזיקה למתוק ואם בשביל צ'ק-אפ כללי. אשתו של נועם, יעל גלעדי, היא נטורופתית מצוינת ונבונה, ויחד גילינו שלושתנו שהמזון הסופר-בריא שאני אוכלת לא מתאים לדרישות הגוף שלי; ואף שהוספנו לתפריט די הרבה שומן, דווקא רזיתי.

רוב החברים ששלחתי אליהם מודים לי עד היום בשל ניסים קטנים וגדולים שהתחוללו בגופם הודות לטיפולים, אם כי נועם עצמו טוען שהוא לא קוסם, הוא "בסך הכל יודע להקשיב לגוף" ועוזר לגוף לרפא את עצמו.

נועם גלעדי – מומחה ברפואה סינית, שלמד גם אורתופדיה יפנית ורפואה יפנית – 250 ש"ח לטיפול
יעל גלעדי – נטורופתית ותזונאית קלינית טבעית, המטפלת בעזרת תזונה ותוספי תזונה טבעיים, צמחי מרפא ורפלקסולוגיה – 180 ש"ח לטיפול. במושב ריחן (ובקרוב קליניקה נוספת באזור בנימינה/כרכור). לפרטים – טל': 054.2640437 (נועם); 054.7565354 (יעל)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה