09 באוגוסט, 2010

רעיון גדול

מותג בגדים סקסי לנשים במידות 42-50 מספק סחורה מנחמת ביג טיים

יש לנו חברה טובה, גדולת גוף ומשגעת, שפשוט יודעת מה מתאים לכל קימור שלה ומתלבשת תמיד באופן שמוציא אותה יותר בוטילישס מביונסה ויותר סקסית מכל קרלה ברונית שתשימו לידה. כבר שנים שאנחנו מנסים לאמץ את גישת החיים שלה: לאכול טוב, להרגיש טוב, ובעיקר לקבל את הקלפים שחילקו לך החיים באהבה גדולה (ג'וקר אחד ושני תלתנים במקרה שלנו). והשבוע, היא הפציעה במשרדנו עם חולצה מתוקה מאד שקנתה בחנות חדשה לבגדי נשים במידות 42-50. כבר חדשות טובות.

 

אירית אנג'ל שעבדה עד לא מזמן במשרת פיתוח תוכנה ובמשך שנים התקשתה למצוא בגדים התואמים את גזרתה, החליטה להתפטר ולפתח את מותג U-ka Mae למידות ביניים ("יוקה" על שם כינוי החיבה שלה ו-"מיי" בהשראת השחקנית האמריקאית העגלגלה והחושנית מיי ווסט), ואף לכתוב לכבודו בלוג חביב על תסביכי הישבן שלה (ושל כולנו, תכל'ס). יחד עם התסכולים של אירית והעיצובים של שרה שאולי (מ-"שופינא") וטלי שרף (מ-"לולה") נוצרה קולקציה מדויקת ומחמיאה, המעניקה תשומת לב רבה לגזרות ולבדים הנכונים ביותר למבנה גוף נדיב.

בחנות שנפתחה החודש – תמצאו חולצות, חצאיות, קומבינזונים, מכנסיים, שמלות ערב ועוד – אשר לדברי אורית פשוט אוהבים חמוקיים, יושבים נכון ונותנים מענה עדכני לכל מי שלא מוצאת בגדים שידגישו את היתרונות העגולים שלה.

 

החולצה שלבשה חברתנו היא בעצם טוניקת כפתורים משובצת בגווני חום-כתום (בתמונה) אותה ניתן גם להצמיד למותן או מתחת לחזה בעזרת חגורה תואמת. מצאנו אוצרות גדולים גם בשבילנו וגילינו מה זה שרווזים (גוזיה עם שרוולים שמטשטשת מעולה את הידיים). יותר מזה?

 

טוניקה משובצת – 320 ש"ח (קיים גם בצבע תכלת, חלק מהדגמים מתאימים גם לנשים במידות 52-4)
להשיג ב-U-ka Mae, דיזנגוף סנטר, בניין מערבי, קומה 2 (חנות 215A, במסדרון האחורי המחבר את "משקפשים" עם פיצה "עגבניה", מתחת למסדרון של "למטייל"), טל':03-5286666, www.uka-mae.co.il

[PSGallery=19n0gqjg2f]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה