14 בנובמבר, 2011

רעל ותחרה

חולצת קרושה של המותג ההולנדי Scotch and soda תכניס בשנייה אווירה רומנטית הביתה (גם בלי לקום מהספה)

לרגל יום נישואין קרב, ואחרי שקלטנו את בן הזוג מתלחשש עם מסעדות בטלפון, החלטנו להתכונן גם מצדנו. הווה אומר: להתחיל לראות יומיים קודם מה יש לנו ללבוש (בכל זאת השליח עם הפרחים יכול לדפוק בכל רגע). ואם יש אאוטפיט שיכול להכניס אותנו מיד לאמביאנס רומנטי (מעט יותר מהסווטשירט המוכתם של הפיג'מה) – הרי שהוא חייב לכלול תחרה. או אם נדייק – הוא ממש חייב לכלול את חולצת הקרושה של Scotch & Soda.

מאז שהושק מחדש ב-2002, ואחרי שנים שפנה המותג הוותיק, המוצלח וההולנדי הנ"ל לקהל הגברי בלבד, כולל אחיו ובניו הקטנים (תחת Scotch Shrunk – דגמי הגברים של המותג שכווצו והותאמו למימדי ילדוד'ס אמסטרדמיים קטנים), החליטו קברניטי החברה להשיק לפני שנה בדיוק ליין אופנה לנשים. הליין שנקרא Maison Scotch la Femme, עוצב בהתאם לרוח המותג, והציע לכל מי שיש בה קמצוץ של טומבוי –  ים חולצות קאובוי משובצות, סריגים גדולים, ג'ינסים בגזרת ישרה, קפוצ'ונים, בלייזרים, מעילי טרנץ', טי שירטים מודפסים ועוד פריטים שנראים כאילו נגנבו מהארון של הבויפרנד. אבל לא רק: לכבוד קולקציית החורף החדשה, ובקווים מעודנים מעט יותר, תוכלו לזהות גם חצאיות קפלים, ג'קט עם כתפיים תפוחות וכאמור חולצת אחת, שלא מותירה מקום לספק מגדרי.

את החולצה העשויה כותנה, ניתן ללבוש אגב בכל כיוון שתרצו – כשקישוט הקרושה היפהפה מתנוסס בחזית או מאחור, להשיג בשני צבעים מעושנים (אפור או כחול משופשף) ולצאת הכי נינט-השנים-הרוקיסטיות. לסיכום, אם עד עכשיו חשבתם שהם חזקים רק בקופי-שופס, לא תאמינו מה אפשר למצוא באמסטרדם כשתזמינו וויסקי עם מעט סודה.

חולצת קרושה של סקוץ' אנד סודה – 549 ש"ח
להשיג דרך היבואן – Showroom 58, דרך בן צבי 84,בית פנורמה, תל אביב. טל': 03-6830077, או ברשימת הבוטיקים ברחבי הארץ המפורטת באתר המותג

מי שמביט בי מאחור. וככה זה נראה כשהתחרה מאחור

 

[PSGallery=8sqdk6hi4c]

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה