17 בנובמבר, 2011

רק מילה טובה

גלויות עם מילה אחת מוזהבת שעיצבה נעמה עירון - סגרו לנו את הפינה לכל אירוע, חג או מחוות התנצלות עתידיים

זה לא חדש שאנחנו קרציות: בכל פעם שאירוע חשוב ממשמש ובא, אנחנו נכנסים לאובססיית כרטיסי הברכה, ומעבירים אודישן אכזרי למאות כרטיסים מעוצבים: אחד לא אומר את המילים הנכונות, השני דווקא אומר – אבל האיור שלו מפגר, השלישי חם מדי, הרביעי קר מדי, והחמישי מעורפל מדי (וזה בדיוק מה שחסר לנו – שדברינו יוצאו מהקשרם). שעות. שעות אנחנו מבלים מול הקרוסלה של הכרטיסים, עד שה"אפשר לעזור?" של המוכר/ת הולך ונשמע יותר כמו "תגידו, יא ווירדו'ז, באמת אין לכם חיים?".

כל זה הפך לנחלת העבר ביום שקלטנו את כרטיסי הברכה שעיצבה נעמה עירון, מעצבת עצמאית שלמדה באמסטרדם וכיום יוצרת בתל אביב. הכרטיסים שעיצבה (שהם בעצם גלויות: צד אחד מודפס, צד אחד חלק) מסתפקים במילה אחת, מוזהבת, שלא משתמעת לשתי פנים: DEAR. אם חשוב לכם, תוסיפו את שם יקירכם אחרי ה"דיר", או SORRY ואפילו I LOVE YOU לפני ה"דיר", או את השם ג'ון, אם הכרטיס מיועד לטרקטור (וזו הלצה שרק קיבוצניקים יעריכו). ואפשר גם להשאיר את ה"דיר" נקי ויקר ויקיר כמו שהוא, ולמלא את צידה השני של הגלויה בדברי אהבה סלש התנצלות סלש איחולים מקרב לב. זה מה שיפה ב"דירים" האלה: הם מתאימים לכל הזדמנות ו(כמעט) לכל אחד, בתנאי שהוא יקר לליבכם. בין אם מתנה מצורפת אליהם, או שהם נשלחים כגלויה ממרחקים, או מודבקים על המראה או מוחבאים מתחת לפד של העכבר במשרד – אם היינו מקבלים אחד כזה,  על המקום היינו נמסים. שהרי אמרו כבר לפנינו: אולי ציפיות נועדו רק לכריות, אבל דיר זה בפירוש לא רק לעיזים.

גלויות DEAR בעיצוב נעמה עירון – 15 ש"ח (למארז של 5 גלויות)
להשיג ב"'קולקט" (מונטיפיורי 30, תל-אביב) וב-"המגדלור" (הרכבת 4, תל-אביב) או אצל המעצבת (כולל כמויות גדולות יותר) ב-[email protected], טל': 054-7270715 (נעמה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה